Wymagania : http://amxx.pl/topic/88712-beef3/
Nasza bron bedzie przeznaczona dla Zwiadowcy. Będzie ona dawała mu Scouta i 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie
Tworzymy Sobie kilka zmiennych do łatwej edycji broni
new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0 new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron
kilka słów wyjaśnienia
new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0
w następnym update planuje kupno broni a ze jeszcze nie jest to dostępne nie kompikujmy sprawy
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
ustawione na 0 naszą broń przeczyta jako do slotu itemu - Dzięki ustawieniu odpowiedniej broni mozemy prosto zmienić jej model dzięki weapon_up(id) ale o tym innym razem
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <beef3>
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron
public plugin_init()
{
new PLUGIN[32];
formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa);
}
w sumie już mamy nowy item który nie robi nic - po postu jest
skorzystamy z forwardu item_on(id) który jest wywoływany gdy mamy bron/item w slocie i odrodzimy się.
public item_on(id)
{
}
do dodawania broni słuzy nam natyw beef_give_item z parametrami id,Bron (w formacie CSW_ i Ammo)
Dodajmy ją do naszego item_on(id)
public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
}
Parametr Full oznacza ze dodajemy full ammo do Scouta .
do tego służy natyw beef_set_weapon_kill - id i bron (w formacie CSW_) nie muszę tłumaczyć , w parametrze szansa podajemy takową szanse. jak podamy 3 będziemy mieli 1/3 szanszy - jak 10 - 1/10 a jak 1 będziemy mieli 1/1 czy li natychmiastowe zabicie.
Dodajmy to do item_on(id)
public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3)
}
i już - Mamy naszą nową broń - Proste nieprawdaż?
oto gotowiec
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <beef3>
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron
public plugin_init()
{
new PLUGIN[32];
formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa);
}
public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3)
}
Poradnik ze zgodą rozpowszechniania jedynie ze źródłem , dopiskiem Autora i linkiem do moda.


Dodatki SourceMod













