public eDeath() { new attacker = read_data( 1 ); new ofiara = read_data( 2 ); new headshot = read_data( 3 ); if(ofiara != attacker && attacker != 0) { if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara)) { PlayerXP[attacker] += xp_kill; if(headshot) { PlayerXP[attacker] += xp_hs; set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_hs); } else { set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill); } } } while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]]) { PlayerLevel[attacker] += 1; } }
Dołączyć ten kod :
public TTWin() { for(new i=1; i<=32; i++) { if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T) { new dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2; Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel); ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel); } } } public CTWin() { for(new i=1; i<=32; i++) { if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT) { new dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2; Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel); ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel); } } }
Jeżeli się da to proszę to wykonać
.