Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Pytanie] ~ Czy da się złączyć 2 kody w 1 ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 18.07.2012 17:03

Cześć! Czy da się do tego kodu :


public eDeath() {
        new attacker = read_data( 1 );
        new ofiara = read_data( 2 );
        new headshot = read_data( 3 );
   
        if(ofiara != attacker && attacker != 0)
        {
                if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
                {
                        PlayerXP[attacker] += xp_kill;
                   
                        if(headshot)
                        {
                                PlayerXP[attacker] += xp_hs;
                                
    set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
                                ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_hs);
                        }
                        else
                        {
                                set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
                                ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill);
                        }
                }
        }
        while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
        {
                PlayerLevel[attacker] += 1;
                
        }
}

Dołączyć ten kod :


public TTWin() {
        for(new i=1; i<=32; i++) {
                if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T) {
                        new dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2;
                        Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
                        ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
                }
        }
}

public CTWin() {
        for(new i=1; i<=32; i++) {
                if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT) {
                        new dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2;
                        Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
                        ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
                }
        }
}

Jeżeli się da to proszę to wykonać
.

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 18.07.2012 17:46

Spoiler

;>
co ma w ogóle ten kod robić? Co chcesz osiągnąć?

Użytkownik CheQ edytował ten post 18.07.2012 17:47

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 19.07.2012 09:45

Chciałem aby zamiast public ttwin i ctwin i edeath.
Był tylko jeden: Public eDeath.

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.07.2012 12:33

public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new headshot = read_data( 3 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
  if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
  {
   PlayerXP[attacker] += xp_kill;
  
   if(headshot)
   {
    PlayerXP[attacker] += xp_hs;
   
    set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
    ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_hs);
   }
   else
   {
    set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
    ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill);
   }
  }
}
for(new i=1; i<=32; i++) {
  if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == cs_get_user_team(attacker)) {
   new dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2;
   Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
   ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
  }
}
while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
  PlayerLevel[attacker] += 1;
 
}
}

coś takiego mi się widzi.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.07.2012 17:06

Ale TT_Win i CT_Win jest wykonywane jak się zakończy runda a eDeath jest chyba jak ktoś Zginie ?

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 19.07.2012 17:06

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.07.2012 17:08

autor chciał połączyć 2 kody w jeden - a to ze to inne eventy to już inna sprawa.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych