Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Limit LongJump dla klasy
#1
Napisano 17.07.2012 11:31
Jak ustawić aby klasa X miała 2 Long Jumpy na rundę i po wykorzystaniu ich nie będzie więcej miała dopiero w nowej rundzie.
+ inteligencja dałaby jakieś 100 / 25 czyli +4 Long Jumpy
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 18.07.2012 10:16
public count_jumps(id)Po
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)Daj:
else if( player_class[id] == KLASA_X ) JumpsMax[id]=2+floatround(player_intelligence[id]/25.0)
Następnie w
public write_hud(id)Zamień
if(player_class[id]!=Paladyn)Na
if(player_class[id]!=Paladyn && player_class[id] != KLASA_X)
I w
public client_PreThink ( id )Znajdź
if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)I zamień
if((player_class[id]==Paladyn || player_class[id] == KLASA_X ) && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
Użytkownik GeDox edytował ten post 18.07.2012 10:17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych