Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy kod z Szybszym chodzeniem i cichym jest poprawy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.07.2012 10:06

case 3:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_footsteps(id, 1)
client_print(id,print_chat,"Nie slychac twoich krokow");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 4:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2)
client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}


a o to funkca zerujaca

public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

if (set_user_footsteps(id, 1))
{
set_user_footsteps(id, 0)
}

if (set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2))
{
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1)
}
}

}
}


Chciałbym wiedzieć czy wszystko jest poprawnie :)
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 16.07.2012 10:13

Prędkość powinieneś ustawiać co zmiane Broni (event CurWeapon), poniewaz kazda bron ma inny speed, i jak dodasz np. 500 do speeda i zmienisz bron to bedzie juz normalny speed ;)

dodaj zmienną globalną:
new bool:bSpeed[33];

Jak wylosujesz speed to bSpeed[id] = true;
a na poczatku rundy ustaw bSpeed[id] = false;
i w event CurWeapon dodajesz:

if(bSpeed[id]){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
}
P.S ten kod nie zwiększy predkości dwa razy tylko doda 2 :D musisz pomnożyć * [zamień w kodzie twoim]
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2)
czyli ma być:
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)

CZYLI MA TO WYGLĄDAĆ TAK:
case 4:
			    {
					    if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
					    {
							    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
bSpeed[id] = true
							    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
							    client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
					    }
					    else
					    {
							    client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
					    }
			    }
oraz

public Round_Start()
{
	    for (new id=1; id < 33; id++)
	    {
			    if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
					    if (set_user_gravity(id) < 1.0)
					    {
							    set_user_gravity(id,1.0)
					    }
					   
					    set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
					   
					    if (set_user_footsteps(id, 1))
					    {
							    set_user_footsteps(id, 0)
					    }
					   
					    if (bSpeed[id])
					    {
							    bSpeed[id] = false;
					    }
			    }
			   
	    }
}
Nie zapomnij dodać eventu CurWeapon i kodu, który dodałem ci gdzieś wcześniej.

Użytkownik HubertTM edytował ten post 16.07.2012 10:17

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.07.2012 10:21

czyli mam rozumieć że kod ma wyglądać tak.

public CurWeapon(id)
{
if(bSpeed[id]){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
}
}

case 3:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_footsteps(id, 1)
client_print(id,print_chat,"Nie slychac twoich krokow");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 4:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
bSpeed[id] = true;
client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}

public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

if (set_user_footsteps(id, 1))
{
set_user_footsteps(id, 0)
}

bSpeed[id] = false;
}

}
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 16.07.2012 10:21

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 16.07.2012 10:27

Tak.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 16.07.2012 11:04

Gratulacje:
if (set_user_gravity(id) < 1.0)

oraz
if (set_user_footsteps(id, 1))


Po prostu mega...
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#6 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.07.2012 12:01

Co w tym nie tak ??
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 16.07.2012 14:19

Nie spojrzałem w cały kod ;d
set_ - nie zwraca liczb,stringu etc. tylko get_
public Round_Start()
{
	    for (new id=1; id < 33; id++)
	    {
			    if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
					 
							    set_user_gravity(id,1.0)
					   
					    set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
					
							    set_user_footsteps(id, 0)
					 
					    bSpeed[id] = false;
			    }
	    }
}

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.07.2012 14:57

A macie może pomysł co dodać jeszcze do vipa ??
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#9 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 16.07.2012 15:28

Darmowe bronie, więcej HP...
  • +
  • -
  • 0

#10 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.07.2012 15:43

Darmowe bronie są:) a z większą ilość wezme zrobię:)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#11 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 16.07.2012 15:52

Zrób mu czasowy "GodMode" - 10sek , daj mu np. Koktail Molotova ,może +150 Armora ?
  • +
  • -
  • 0
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#12 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 17.07.2012 10:40

co zrobić aby grawitacja nie znikała po zmianie broni ??

chyba juz wiem tylko nw czy zadziała

new bool:bGrava[33];


public CurWeapon(id)
{
if(bGrava[id]){
set_user_gravity(id,0.5)
}
}


case 1:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
bGrava[id] = true;
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja zostala zmniejszona do 400");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}


public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){

set_user_gravity(id,1.0)

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

set_user_footsteps(id, 0)

bSpeed[id] = false;

raz[id] = 0;

bGrava[id] = false;
}
}
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 17.07.2012 10:57

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#13 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.07.2012 15:57


case 1:

				{

						if(cs_get_user_money(id) >= 8000)

						{

								cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)

								bGrava[id] = true;

								set_user_gravity(id, 0.5);

								client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja zostala zmniejszona do 400");

						}

						else

						{

								client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")

						}

				}


Użytkownik GeDox edytował ten post 17.07.2012 15:59

  • +
  • -
  • 0

#14 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 17.07.2012 16:05

ale po co 2x

set_user_gravity(id, 0.5);
???

Jezeli w CurWeapon dodalem ??
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#15 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 18.07.2012 13:41

case 0:
{
if (is_user_alive(id))
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie zyjesz")
}
}


Czy to jest poprawne z is_user_alive ??

Użytkownik glut1997 edytował ten post 18.07.2012 13:42

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych