Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Caber Taunt Kill 1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.07.2012 19:38

Ever noticed how, when taunting with the Ullapool Caber, anyone in front of you while you swing the weapon should rightfully be dead? Yep, this fixes that.Taunt kills made with an unbroken caber will break it, deal a little more damage, and deal massive damage to other enemies in the area (and you)HOW TO INSTALLDrag and drop! (R.I.P. dragdrop.avi)CVARS
  • sm_cabertaunt_dist (def. 150.0) - Distance between you and the guy in front of you needs to be less than this for the taunt to connect.
  • sm_cabertaunt_explode (def. 600) - Damage done with an unbroken caber's taunt (to the guy you're directly hitting)
  • sm_cabertaunt_broken (def. 500) - Same as explode, but for when the caber has already been ker-boomed.
  • sm_cabertaunt_radiusdist (def. 150.0) - If another enemy is this close to you when you taunt kill with an unbroken caber, they'll go boom too.
  • sm_cabertaunt_radiusdmg (def. 200) - Damage done by the unbroken explosion, to enemies who you didn't directly aim at.
  • sm_cabertaunt_radiusselfdmg (def. 50) - Damage done to yourself by said explosion.
  • sm_cabertaunt_hitdelay (def. 3.8) - Delay between the taunt and the actual taunt attack.
DEMONSTRATION Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (cabertauntkill.sp - 6.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych