Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o Naprawienie PErku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 emeryt0131

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:40
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:And
Offline

Napisano 15.07.2012 10:59

Witam... czy może ktoś mi pomóc w naprawie perku... kod znalazłem na necie.. . Perk ma za zadanie zmniejszyć damage zadawane od wroga w kierunku naszym np jak wrogi przeciwnik bije nam 50dmg a mamy ten perk to otrzymujemy 35 dmg (redukcja o 15dmg) poniżej zapodanie kod .. Bd +++

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
new const perk_name[] = "Boska Zbroja";
new const perk_desc[] = "Otrzymujesz o 15 mniejsze obrazenia od wroga";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init()
{	   
	    register_plugin("Cod Item: Boska Zbroja", "1.0", "Zolw Mina");
	    
	    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	    
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
	    ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
	    ma_perk[id] = false;
 
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
	    if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(dmgbits & (1<<1) && ma_perk[victim])
	    {
			    SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-15.0));
			    return HAM_HANDLED;
	    }
	    
	    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Slicli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 15.07.2012 11:56

zobacz to :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.07.2012 01:10

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych