Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Codclass_elektryk (HELP)New Codmod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 bugg

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Spain
Offline

Napisano 14.07.2012 22:56

Ok.

this is the codclass --> http://amxx.pl/topic...klasa-elektryk/


Ok,

Look that:

new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){


Ok, with this.... Only can use the THUNDER, when your crosshair is in a player.

I want to use the ability when the enemy is in my vision.

Is it posible?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik bugg edytował ten post 14.07.2012 22:58

  • +
  • -
  • 0

#2 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 15.07.2012 10:55

Remove
, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
  • +
  • -
  • 0

#3 bugg

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Spain
Offline

Napisano 15.07.2012 12:10

Dont understand...

U mean..

Remove ----> get_user_aiming(id, ofiara, body); ??
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 15.07.2012 13:22

Try it.
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 bugg

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Spain
Offline

Napisano 15.07.2012 22:08

mmmmmm Not found, when i push E, server crash!!

But you are so closed to get it!!.


find_ent_in_sphere // <--- if not found.. maybe --> is_in_viewcone
  • +
  • -
  • 0

#6 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 17.07.2012 12:31

Try It
Spoiler

MarWit (17.07.2012 21:41):
:facepalm:

  • +
  • -
  • -1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#7 bugg

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Spain
Offline

Napisano 17.07.2012 17:19

Found, but only can use the ability, when the crosshair is in a player.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych