Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CSDM - Zapamiętywanie tłumiku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.07.2012 14:24

Cześć,
jak ustawić, aby po śmierci osoba która miała założony tłumik w m4 czy usp, to przy następnym respie go miała i nie musiała na nowo zakładać? Jak miałem włączony tryb FFA (każdy na każdego) to to się samo ustawiało, teraz gdy mam team deathmatcha to co respa trzeba zakładać..
Nie wiem jak prościej napisać ^^
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2012 14:56

Przy śmierci sprawdź, czy cs_get_weapon_silen(ent) gdzie ent to unikalne id bytu broni, którą posiadał gracz w momencie śmierci, zapisz do globalnej zmiennej i w momencie otrzymania broni po odrodzeniu, jeśli true, to cs_set_weapon_silen (ent,1,0);

#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.07.2012 15:32

A tak bardziej po mojemu ? :)
Chcesz któreś *.sma żeby to sprawdzić?

Użytkownik aerocell edytował ten post 14.07.2012 15:37

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2012 15:42

Możesz dać SMA, to dopiszę.

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.07.2012 15:46

Teraz które sma, bo w CSDM jest ich 5

http://www.cscenter.pl/pluginy_amx_mod_x/14679-csdm_wersja_2_1_2_a.html

Wybacz ze akurat z csc, ale na amxx nie moglem znależć tematu z tym, te tickety (czy tam itemmode) są wyłaczone jak cos, ffa tez.

Tak wygląda plugins-csdm.ini

;rename this file to disabled-csdm.ini to turn it off.
;rename it back to plugins-csdm.ini to turn it on.

;put a semi-colon in front of a plugin to disable it.
;add the word debug after a plugin to place it in debug mode
; for example: csdm_main.amxx debug
;remove a semi-colon to re-enable a plugin


;Main plugin, required for most cases
csdm_main.amxx

;Weapons and equipment menus
csdm_equip.amxx

;Enables preset spawning and the preset spawning editor
;Map config files are located in configs/csdm
;csdm_spawn_preset.amxx
;spawn_editor.amxx

;Miscellanious extra features, such as ammo refills
; and objective removals
csdm_misc.amxx

;Spawn protection
csdm_protection.amxx

;Adds free-for-all mode (must be enabled in csdm.cfg too)
;csdm_ffa.amxx

;Round ticketing mode, like FireArms. First team to use all
; of their death points loses the ability to respawn.
; (must be enabled in csdm.cfg too)
;csdm_tickets.amxx

;Item mode (from CSDM1)
;Must be enabled in csdm.cfg as well (at the very bottom)
;There is currently no item editor!
;csdm_itemmode.amxx


Użytkownik aerocell edytował ten post 14.07.2012 15:48

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.07.2012 12:57

Dobra, chcesz *.sma to masz -_-

csdm_protection
Spoiler


csdm_ffa
Spoiler


csdm_main
Spoiler


csdm_misc
Spoiler

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.07.2012 01:48

Załączony plik  csdm_main.sma   14,17 KB  16 Ilość pobrań
  csdm_main.amxx

#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.07.2012 14:23

Niestety nie działa
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#9 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.07.2012 21:40

reff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#10 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.07.2012 12:17

reff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#11 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.07.2012 21:58

Zauważyłem, że zapamiętuje tłumik, ale dopiero gdy zacznie się nowa runda - ja chce, żeby od spawna zapamiętywało ;x
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#12 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.07.2012 00:49

refff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#13 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.07.2012 16:30

reff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#14 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.07.2012 13:24

ref
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#15 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.08.2012 19:47

refresz
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych