Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosba o przerobienie klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Remix12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:parczew
Offline

Napisano 14.07.2012 10:08

Proszę o dodanie do tej klasy radaru na którym widzi wrogów. dam +


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Tropiciel(Unikalna)";
new const opis[] = "Ma 2 rakiety,grawitke,kamuflaz ,1/4 z he i + 10 dmg z Famasa i M4";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "[D]rago[N]");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "D<G");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}
public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public DMG(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !is_user_connected(idAtt))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idAtt)==CSW_HEGRENADE && (dmgBits & (1<<24)) && random_num(1,4)==1)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE)
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this))+1.0)
}
if((get_user_weapon(idAtt)==CSW_FAMAS || get_user_weapon(idAtt)==CSW_M4A1) && (dmgBits & (1<<1)))
{
cod_inflict_damage(idAtt, this, 10.0, 0.0, idInf, dmgBits)
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik Remix12 edytował ten post 14.07.2012 10:10

  • +
  • -
  • 0

#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 14.07.2012 19:11




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Tropiciel(Unikalna)";

new const opis[] = "Ma 2 rakiety,grawitke,kamuflaz ,1/4 z he i + 10 dmg z Famasa i M4";

new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FAMAS);

new const zdrowie   = 25;

new const kondycja  = 35;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 0;



new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];



new ma_klase[33];

new g_msgHostagePos, g_msgHostageK;



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "[D]rago[N]");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);



g_msgHostagePos = get_user_msgid("HostagePos");

g_msgHostageK = get_user_msgid("HostageK");



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "D<G");



set_task(1.0, "radar_enemy", _, _, _, "b");

}



public plugin_precache()

{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}



public client_disconnect(id)

{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");



while(entRakiety > 0)

{

if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entRakiety);

entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

}

}



public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

{

client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}



set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);



ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

give_item(id, "weapon_hegrenade");

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}



public cod_class_skill_used(id)

{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

else

{

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

else

{

if (!is_user_alive(id))

return;



poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

ilosc_rakiet_gracza[id]--;



new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];



entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);



new Ent = create_entity("info_target");



entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");



vAngle[0] *= -1.0;



entity_set_origin(Ent, Origin);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);



entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);



VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

}

}

}



public Spawn(id)

{

if(!ma_klase[id])

return;



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

}



public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);





new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];



for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];



if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;



cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}



remove_entity(ent);

}



public DMG(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)

{

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !is_user_connected(idAtt))

return HAM_IGNORED;



if(get_user_weapon(idAtt)==CSW_HEGRENADE && (dmgBits & (1<<24)) && random_num(1,4)==1)

{

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE)

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this))+1.0)

}



if((get_user_weapon(idAtt)==CSW_FAMAS || get_user_weapon(idAtt)==CSW_M4A1) && (dmgBits & (1<<1)))

cod_inflict_damage(idAtt, this, 10.0, 0.0, idInf, dmgBits)



return HAM_IGNORED;

}



public radar_enemy()

{

new pOrigin[3];



new Players[32] 

new playerCount, s, id;



get_players(Players, playerCount);



for(s=0; s<playerCount; s++) 

{

id = Players[s];



if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) 

continue;



                          new Players2[32] 

new playerCount2, i, id2;



get_players(Players2, playerCount2);



for(i=0; i<playerCount2; i++) 

{                             

id2 = Players2[i];



if(!is_user_alive(id2) || get_user_team(id2) == get_user_team(id)) 

continue;



get_user_origin(id2, pOrigin)



message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostagePos, {0,0,0}, id)

write_byte(id)

write_byte(id2)                                 

write_coord(pOrigin[0])

write_coord(pOrigin[1])

write_coord(pOrigin[2])

message_end()



message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageK, {0,0,0}, id)

write_byte(id2)

message_end()

}

}

}


Użytkownik GeDox edytował ten post 14.07.2012 19:12

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych