Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podczas rozbrajania bomby


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 hax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.03.2009 11:04

Tak jak w tym temacie ;)

http://amxx.pl/viewtopic.php?p=60130#60130

Prośba o pozbycie się tego

+ :blaga:

/*
Fisier descarcat de pe http://CsMioveni.fforum.biz
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <csx>
#include <xs>

#define MAX_PLAYERS 32

new DEFUSING_SOUND[] = "weapons/c4_click.wav"

new g_NumberID = 0
new g_iRandomNumbers[11]

new g_Defusing[MAX_PLAYERS+1]
new Float:g_fDelay[MAX_PLAYERS+1]
 
new cvar_restrict, cvar_numbers, cvar_wallplant


static const PLUGIN_NAME[] 	= "Silly C4"
static const PLUGIN_AUTHOR[] 	= "Cheap_Suit"
static const PLUGIN_VERSION[]	= "1.1"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
	register_event("BarTime", 	"Event_BarTime", "b", "1=0")
	
	cvar_numbers 	= register_cvar("amx_sc_rannumber", "1")
	cvar_restrict 	= register_cvar("amx_sc_removeres", "1")
	cvar_wallplant 	= register_cvar("amx_sc_wallplant", "1")
}

public plugin_precache()
	precache_sound(DEFUSING_SOUND)

public Event_BarTime(id) if(g_Defusing[id])
{	
	g_NumberID = 0
	g_Defusing[id] = 0
}

public bomb_defused(id)
{
	g_NumberID = 0
	g_Defusing[id] = 0
}

public bomb_defusing(id)
{
	if(get_pcvar_num(cvar_restrict))
		entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0)
		
	g_Defusing[id] = 1
}
	
public bomb_planting(id) if(get_pcvar_num(cvar_restrict))
	entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0)

public bomb_planted(id)
{
	if(!get_pcvar_num(cvar_wallplant))
		return
	
	g_NumberID = 0
	for(new i = 0; i < 11; ++i)
		g_iRandomNumbers[i] = rn()
	
	new Float:fOrigin[3]
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin)
		
	new Float:fVelocity[3]
	VelocityByAim(id, 54, fVelocity)
	
	if(fVelocity[2] < -28.0)
		return 

	new Float:fTraceEnd[3]
	xs_vec_add(fVelocity, fOrigin, fTraceEnd)
		
	new Float:fTraceResult[3]
	trace_line(id, fOrigin, fTraceEnd, fTraceResult)

	new Float:fNormal[3]
	if(trace_normal(id, fOrigin, fTraceEnd, fNormal) < 1)
		return

	new c4 = -1
	while((c4 = find_ent_by_model(c4, "grenade", "models/w_c4.mdl")))
	{
		if(entity_get_int(c4, EV_INT_movetype) == MOVETYPE_FLY 
		|| (get_entity_flags(c4) & FL_ONGROUND))
			continue
			
		entity_set_int(c4, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY)

		new Float:fNewOrigin[3]
		fNewOrigin[0] = fTraceResult[0] + (fNormal[0] * -0.01)
		fNewOrigin[1] = fTraceResult[1] + (fNormal[1] * -0.01)
		fNewOrigin[2] = fTraceResult[2] +  fNormal[2] + 8.000
		
		entity_set_origin(c4, fNewOrigin)
		
		new Float:fAngles[3]
		vector_to_angle(fNormal, fAngles)
		fAngles[0] -= 180.0, fAngles[1] -= 90.0, fAngles[2] -= 90.0
		entity_set_vector(c4, EV_VEC_angles, fAngles)
	}
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!get_pcvar_num(cvar_numbers) || !is_user_alive(id) || !g_Defusing[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if(g_fDelay[id] + get_delay(id) < get_gametime())
	{
		g_NumberID += 1
		client_cmd(id, "spk %s", DEFUSING_SOUND)
		g_fDelay[id] = get_gametime()
	}
	
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.4, 0, 0.0, 10.0, 0.0, 0.0, 2)
	switch(g_NumberID)
	{
		case 1: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn()) 
		case 2: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn())
		case 3: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn())
		case 4: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn())
		case 5: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), rn(), rn(), rn(), rn(), rn(), rn())
		case 6: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), n(5), rn(), rn(), rn(), rn(), rn())
		case 7: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), n(5), n(6), rn(), rn(), rn(), rn())
		case 8: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), n(5), n(6), n(7), rn(), rn(), rn())
		case 9: show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), n(5), n(6), n(7), n(8), rn(), rn())
		case 10:show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), n(5), n(6), n(7), n(8), n(9), rn())
		case 11:show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), n(5), n(6), n(7), n(8), n(9),n(10)) 
		default:show_hudmessage(id, "%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d%d", n(0), n(1), n(2), n(3), n(4), n(5), n(6), n(7), n(8), n(9),n(10))
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

stock rn() return random_num(0, 9)
stock n(value) return g_iRandomNumbers[value]
stock Float:get_delay(id) return cs_get_user_defuse(id) ? 0.4999 : 0.9999
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi ansicpg1252 deff0 deflang1033{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard f0 fs16 n par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.03.2009 11:37

cvar:

amx_sc_rannumber 0
  • +
  • -
  • 0

#3 hax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.03.2009 11:54

Miczu, nawet tego nie zauważyłem w kodzie xP
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych