Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.07.2012 06:54




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Agent";

new const opis[]    = "Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);





RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}



public plugin_precache()

{



sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");



}



public client_disconnect(id)

{



new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

while(entRakiety > 0)

{

if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entRakiety);

entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

}



}



public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}



ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

give_item(id, "weapon_hegrenade");

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;



}



public cod_class_skill_used(id)

{



if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

}

else

{

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

{

client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

}



else

{

if (is_user_alive(id))

{

poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

ilosc_rakiet_gracza[id]--;



new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];



entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);



new Ent = create_entity("info_target");



entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");



vAngle[0] *= -1.0;



entity_set_origin(Ent, Origin);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);



entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);



VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

}

}

}



}



public fwSpawn_Rakiety(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

}



public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);





new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];



if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}



public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))

return HAM_IGNORED;



cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);



if( (get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 14) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_DEAGLE && random_num(1, 5) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1))  

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));



return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 1

#22 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 21.07.2012 12:04


Nie nie działa :/

3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He , usp

2.Smerfus
Dual Mp5 1/14, He (obrażenia +Int), deagle , usp


Spoko robiłem nowym sposobem C:, jaka ma być gravitka ?, ile ma w he 100 int dawać obrażeń, a bo od lvl to nie umiem robić klas, umiesz dopisać co i jak ?


Grawitacja tak do 300-400 i 25 inteligencji wiecej :)
  • +
  • -
  • 0

#23 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.07.2012 17:07




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Zawodowy Zabójca";

new const opis[]    = "M4A1 1/15, 1/17 MP5, He, deagle";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}



public cod_class_enabled(id)

{

give_item(id, "weapon_hegrenade");

ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;



}



public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))

return HAM_IGNORED;







if((get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 15) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_MP5NAVY && random_num(1, 17) == 1))

{

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

}



return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 1

#24 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 21.07.2012 17:27

Dzięki jeszcze tylko te :

.Ciężki Snajper
1/2 Awp Five Seven 1/12 1/2 Nóż
============================
3.Mistrz
M4A1 1/14, AK47 1/17,Deagle 1/7 (Brak rozrzutu)
============================
4.PRO
Mp5 1/17, Ump 1/15, widzi miny, posiada 2 apteczki, może wykonać 2 skoki.
============================

PREMIUM: ( Admin lvl H )

3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He , usp
=============================
  • +
  • -
  • 0

#25 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 23.07.2012 00:13

Reff
  • +
  • -
  • 0

#26 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 24.07.2012 14:04

Ref
  • +
  • -
  • 0

#27 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 24.07.2012 14:10

Terrorysta, zrobiłem go ale bez zmniejszonej grawitacji, jeżeli mi się uda to dam ci znać :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#28 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 24.07.2012 14:29

Ok dzięki czekam jeszcze na reszte dla ciebie +
  • +
  • -
  • 0

#29 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 24.07.2012 14:58

Ciężki Snajper, nie wiem co jest.. kompilacja się udaje, ale jest błąd.. Zobacz czy działa ^.^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#30 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 24.07.2012 21:31

Łap terroryste ze zmniejszoną grawitką

Załączony plik  codclass_terrorysta.sma   1,82 KB  10 Ilość pobrań
  codclass_terrorysta.amxx
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#31 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 25.07.2012 08:39

Wybacz, ale te 2 klasy nie mają tak:

Mistrz Brak Rozrzutu

Pro - nie widzi min

Musiałby ktoś to dodać bardziej doświadczony niż ja :X

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#32 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 25.07.2012 20:26

Łap (tyle ze nie są od lvla)

Załączony plik  codclass_pro.sma   6,01 KB  7 Ilość pobrań
  codclass_pro.amxx

Załączony plik  codclass_ciezkisnajper.sma   1,55 KB  9 Ilość pobrań
  codclass_ciezkisnajper.amxx

Załączony plik  codclass_mistrz.sma   2,05 KB  11 Ilość pobrań
  codclass_mistrz.amxx
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych