#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Agent";
new const opis[] = "Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
if( (get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 14) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_DEAGLE && random_num(1, 5) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1))
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 21.07.2012 06:54
#22
Napisano 21.07.2012 12:04
Nie nie działa
3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He , usp
2.Smerfus
Dual Mp5 1/14, He (obrażenia +Int), deagle , usp
Spoko robiłem nowym sposobem C:, jaka ma być gravitka ?, ile ma w he 100 int dawać obrażeń, a bo od lvl to nie umiem robić klas, umiesz dopisać co i jak ?
Grawitacja tak do 300-400 i 25 inteligencji wiecej
#23
Napisano 21.07.2012 17:07
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Zawodowy Zabójca";
new const opis[] = "M4A1 1/15, 1/17 MP5, He, deagle";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))
return HAM_IGNORED;
if((get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 15) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_MP5NAVY && random_num(1, 17) == 1))
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
return HAM_HANDLED;
}
#24
Napisano 21.07.2012 17:27
.Ciężki Snajper
1/2 Awp Five Seven 1/12 1/2 Nóż
============================
3.Mistrz
M4A1 1/14, AK47 1/17,Deagle 1/7 (Brak rozrzutu)
============================
4.PRO
Mp5 1/17, Ump 1/15, widzi miny, posiada 2 apteczki, może wykonać 2 skoki.
============================
PREMIUM: ( Admin lvl H )
3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He , usp
=============================
#25
Napisano 23.07.2012 00:13
#26
Napisano 24.07.2012 14:04
#27
Napisano 24.07.2012 14:10
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

#28
Napisano 24.07.2012 14:29
#29
Napisano 24.07.2012 14:58
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

#30
Napisano 24.07.2012 21:31
codclass_terrorysta.sma 1,82 KB 35 Ilość pobrań
codclass_terrorysta.amxx
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#31
Napisano 25.07.2012 08:39
Mistrz Brak Rozrzutu
Pro - nie widzi min
Musiałby ktoś to dodać bardziej doświadczony niż ja
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

#32
Napisano 25.07.2012 20:26
codclass_pro.sma 6,01 KB 39 Ilość pobrań
codclass_pro.amxx
codclass_ciezkisnajper.sma 1,55 KB 49 Ilość pobrań
codclass_ciezkisnajper.amxx
codclass_mistrz.sma 2,05 KB 35 Ilość pobrań
codclass_mistrz.amxx
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













