Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobić żeby klase premium niebyła premium

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaRoNe

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:138
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 13.07.2012 08:40

Tak jak w temacie jak zrobić żeby klasa premium nie była premium?
Daje sma.
Jak byście mogli to wytłumaczcie mi to bo się na pewno przyda. :D

[/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
  
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
  
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)  
		moze_skoczyc[id] = true;
	  
	return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
  
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
  
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
  
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	  
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
	}
  
  
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}


#2 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 13.07.2012 10:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>



new const nazwa[] = "Admiral";

new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";

new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 38;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;



new bool:ma_klase[33];



new bool:moze_skoczyc[33];



new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,

10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };



public plugin_init() {

	    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 

	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

 

	    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

	    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

}



public cod_class_enabled(id)

{

	    ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

	    ma_klase[id] = false;



public CmdStart(id, uc_handle)

{

	    if(!ma_klase[id])

			    return FMRES_IGNORED;

 

	    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

	    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

	    new flags = pev(id, pev_flags);

	    if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

	    {

			    moze_skoczyc[id] = false;

			    new Float:velocity[3];

			    pev(id, pev_velocity, velocity);

			    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

			    set_pev(id, pev_velocity, velocity);

	    }

	    else if(flags & FL_ONGROUND)  

			    moze_skoczyc[id] = true;

		  

	    return FMRES_IGNORED;

}



public DeathMsg()

{

	    new killer = read_data(1);

	    new victim = read_data(2);

 

	    if(!is_user_connected(killer))

			    return PLUGIN_CONTINUE;

 

	    if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])

			    cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

 

	    if(ma_klase[killer])

	    {

			    new cur_health = pev(killer, pev_health);

			    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);

			    new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;

			    set_pev(killer, pev_health, new_health);

		  

			    new weapon = get_user_weapon(killer);

			    if(maxClip[weapon] != -1)

					    set_user_clip(1, maxClip[weapon]);

	    }

 

 

	    return PLUGIN_CONTINUE;

}



stock set_user_clip(id, ammo)

{

	    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);

	    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);

	    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)

			    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {

			    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);

			    return weaponid;

	    }

	    return 0;

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2012 00:04

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProblemy

do

ModyCall of Duty ModPytania





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych