Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Archivementy - reset

Inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 12.07.2012 20:56

Witam , zaczynam grzebac w Archivementach by Fili:p . Wszystko działa tylko mam problem. Dane osiągnięcie resetuje się co runde. np. Taki przyklad "Podłóż 4 paki." i gdy podloże pake w jeden rundzie to zaliczy , a w nastepnej juz tego "pkt" nie ma

#include <amxmodx>
#include <achievements>
new g_HandleAch;
public plugin_init() {
register_plugin("achy", "1.0", "Fili:P")
g_HandleAch = ach_add("Mistrz Paki", "Podloz Pake 200 razy!", 200);
}
public bomb_planted(id)
{
ach_add_status(id, g_HandleAch, 1);
}

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.07.2012 15:30

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

ModyInne modyProblemy

#3 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 15.07.2012 23:12

Mozna zamknac. Zrobilem wlasny silnik Achievementow. Prezentuja sie duzo lepiej.

Zapraszam na PW jesli ktos chce kupic ;)
sebul (15.07.2012 23:20):
Ciekaw jestem ile kodu jest Twojego i wymyślonego przez Ciebie w tym Twoim silniku achievementów ^^

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.07.2012 23:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych