Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] Zla podmiana modeli

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 marshi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Szydłowiec
Offline

Napisano 11.07.2012 20:51

Witam. Chciałem podmienić wygląd broni dla klas premium... Korzystałem z poradnika umieszczonego tutaj: http://amxx.pl/topic...dla-klasperkow/

Robiłem wszysko chyba zgodnie z tym co tam pisze i niestety gdy kompiluje klase z sma do amxx wyskakują errory.

Dla jednej klasy były to errory:

codclass_Samuraj.sma(271) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Samuraj.sma(273) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Samuraj.sma(277) : error 021: symbol already defined: "set_pev"
codclass_Samuraj.sma(279) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Samuraj.sma(301) : error 021: symbol already defined: "fw_SetModel"

5 Errors.
Could not locate output file codclass_Samuraj.amxx (compile failed).


Może mi ktoś powiedzieć co robie źle?

Tutaj macie wszysko co dodałem w sma:

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	   
	    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	    register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");


A na koniec dodałem:

public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	    {
			    if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/v_knife.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
			    }
	    }
}
	    if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	    {
			    if(weapon == CSW_MP5NAVY) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_mp5.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_mp5.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
			    }
	    }
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED
	    if(!equali(model, "models/w_KNIFE.mdl"))  //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
			    return FMRES_IGNORED;
	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])   //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
			    return FMRES_IGNORED;
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_KNIFE.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED
	    if(!equali(model, "models/w_MP5.mdl"))  //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
			    return FMRES_IGNORED;
	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])   //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
			    return FMRES_IGNORED;
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_MP5.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}

Proszę o szybką odpowiedź...


Na koniec jeszcze pytanie.... Czy dobrze wpisałem tutaj:

if(!equali(model, "models/w_MP5.mdl"))  //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić


Ponieważ paczka jest nie wgrana na serwer niema tam żadnych broni w .mdl poza tymi które sciągnąłem... Nie wiem co wpisać w models/w_nazwabroni.mdl o niemam żadnych nazw więc wpisałem tak jak chyba powinno być.
  • +
  • -
  • 0

#2 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 12.07.2012 18:17

Daj sma calej klasy.

#3 marshi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Szydłowiec
Offline

Napisano 12.07.2012 18:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "Samuraj";
new const opis[]    = "Posiada 15 zdrowia, 55 kondycji, 25 wytrzymalosci, niewidzianly na nozu, posiada 1x rakieta, Posiada multijump x3, 1/1 z noza (tylko prawy)";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 55;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
   
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	   
	    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	    register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
  client_print(id, print_chat, "[Samuraj] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    new Ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    vAngle[0] *= -1.0;
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	    {
			    if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/COD/v_knife.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/COD/v_knife.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
			    }
	    }
}
	    if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	    {
			    if(weapon == CSW_MP5NAVY) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/COD/v_mp5.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/COD/p_mp5.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
			    }
	    }
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED
	    if(!equali(model, "models/w_KNIFE.mdl"))  //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
			    return FMRES_IGNORED;
	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])   //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
			    return FMRES_IGNORED;
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_KNIFE.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED
	    if(!equali(model, "models/w_MP5.mdl"))  //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
			    return FMRES_IGNORED;
	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])   //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
			    return FMRES_IGNORED;
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_MP5.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}

Proszę i licze na szybką odpowiedź...
  • +
  • -
  • 0

#4 marshi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Szydłowiec
Offline

Napisano 15.07.2012 20:41

Pomoże ktoś?? Ważne leca ++
  • +
  • -
  • 0

#5 maq12

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 16.07.2012 12:45

Sprawdz to. Ładnie się kompiluje ale nie jestem pewny co do nazw modeli. Sprawdz je jeszcze

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Samuraj";
new const opis[] = "Posiada 15 zdrowia, 55 kondycji, 25 wytrzymalosci, niewidzianly na nozu, posiada 1x rakieta, Posiada multijump x3, 1/1 z noza (tylko prawy)";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Samuraj] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/COD/v_knife.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/COD/v_knife.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}

if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/COD/v_mp5.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/COD/p_mp5.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_KNIFE.mdl") && !equali(model, "models/w_MP5.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_KNIFE.mdl");
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_MP5.mdl");
return FMRES_SUPERCEDE
}

  • +
  • -
  • 1

#6 marshi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Szydłowiec
Offline

Napisano 16.07.2012 13:36

Wielkie dzięki wszystko śmiga... Myślałem już, że nikt się nie zainteresuje... Na PW podesłałem ci jeszcze jedną klase gdybyś mógł.
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.07.2012 15:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych