Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Proźba o 7 klas i 4 perki

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 bialy223

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.07.2012 12:36

proszę o Takie klasy i perki:
Ps: Daje za kazdą klase i perka +


Nazwa Klasy : Kapitan Bomba
Opis Klasy: Ma Autodestrukcje która zabiera 150dmg + int ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci.
Posiada: mp5 , deagle , sg
Statystyki
Inteligencja: 5
Zdrowie:20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 50


Nazwa Klasy: Ninja
Opis Klasy:Klasa Premium ma 1/1 z kosy (PPM), Prawie nie widzialna (Widać tylko cień), Ma 1hp bez możliwości dodawania
Posiada:Tylko nóż
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: -99
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 65


Nazwa Klasy: Predator
Opis Klasy: Ma 10 sekund niewidzialności co rundę
Posiada:Famasa, Usp , He
Statystyki:
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość:0
Kondycja: 20


Nazwa Klasy: Chuck Norris
Opis Klasy: Ma 2 skoki w powietrzu i ubranie wroga
Posiada: Deagle, He, x2 Flash, Sg
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 0
Kondycja:35


Nazwa Klasy: Hancock
Opis Klasy: Ma 5 skoków w powietrzu
Posiada: mp5, glock, He
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:0
Kondycja:20


Nazwa Klasy: Złodziej
Opis Klasy: Nie słychac jego kroków ma 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Posiada:M4a1
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Nazwa Klasy: Wściekły Muzłumanin
Opis Klasy:ma możliwosc teleportacji co 25 sekund
Posiada:Ak47, M249
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość:0
Kondycja:10

Nazwa perku: Deagle Chucka Norrisa
Opis perku: Gracz dostaje złotego deagle który ma dmg x2


Nazwa perku: Sekret Kucacza
Opis perku: Gdy kuca jest niewidzialny


Nazwa perku: Żydowskie Laczki
Opis klasy: Dostajesz auto BH


Nazwa Perku: Zdolność mechanika
Opis perku: możesz postawić 1 Sentry Gun'a co rundę



Z góry dziękuję
  • +
  • -
  • 0

#2 PrO^^KoKSu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Wolbrom
Offline

Napisano 11.07.2012 14:19

Trzymaj te 2
Reszte może dam wieczorem

Załączone pliki


Robię klasy i edycje silników za darmo.
Bardziej zaawansowane pluginy robię na zamówienie za prawdziwe pieniądze.
Mój serwer:
Wbijać bo nikt nie wchodzi :D Niedługo update z nowymi pluginami, unikatowymi klasami i perkami.Kto chce kupić vipa,premke lub mega premke, kto chce abym wykonał plugin lub klasę-PISAĆ NA PW!!
Dołączona grafika

#3 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.07.2012 14:20

Dzięki leci +
Jak coś to ninja nie działa.

Użytkownik bialy223 edytował ten post 11.07.2012 14:33

  • +
  • -
  • 0

#4 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 12.07.2012 18:40

Temat nadal aktualny. Wstawi ktoś te klasy?
  • +
  • -
  • 0

#5 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 13.07.2012 14:34

Proszę.

Załączony plik  codperk_deaglechuckanorrisa.sma   1,19 KB  57 Ilość pobrań
  codperk_deaglechuckanorrisa.amxx
  • +
  • -
  • 1

#6 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.07.2012 16:12

Dzięki leci ++



Jeszcze tylko 6 klas i 4 perki:P

Nazwa Klasy : Kapitan Bomba
Opis Klasy: Ma Autodestrukcje która zabiera 150dmg + int ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci.
Posiada: mp5 , deagle , sg
Statystyki
Inteligencja: 5
Zdrowie:20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 50


Nazwa Klasy: Ninja
Opis Klasy:Klasa Premium ma 1/1 z kosy (PPM), Prawie nie widzialna (Widać tylko cień), Ma 1hp bez możliwości dodawania
Posiada:Tylko nóż
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: -99
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 65


Nazwa Klasy: Predator
Opis Klasy: Ma 10 sekund niewidzialności co rundę
Posiada:Famasa, Usp , He
Statystyki:
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość:0
Kondycja: 20


Nazwa Klasy: Chuck Norris
Opis Klasy: Ma 2 skoki w powietrzu i ubranie wroga
Posiada: Deagle, He, x2 Flash, Sg
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 0
Kondycja:35


Nazwa Klasy: Złodziej
Opis Klasy: Nie słychac jego kroków ma 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Posiada:M4a1
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Nazwa Klasy: Wściekły Muzłumanin
Opis Klasy:ma możliwosc teleportacji co 25 sekund
Posiada:Ak47, M249
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość:0
Kondycja:10


Nazwa perku: Sekret Kucacza
Opis perku: Gdy kuca jest niewidzialny


Nazwa perku: Żydowskie Laczki
Opis klasy: Dostajesz auto BH


Nazwa Perku: Zdolność mechanika
Opis perku: możesz postawić 1 Sentry Gun'a co rundę


Błagam bardzo mi są potrzebne te klasy i perki:P
  • +
  • -
  • 0

#7 GabrieL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:137
  • Imię:Gabriel
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 13.07.2012 22:51


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Zydowskie Laczki";
new const perk_desc[] = "Masz AutoBH";
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}


#8 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 14.07.2012 05:38




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>



new const perk_name[] = "Sekret Kucacza";

new const perk_desc[] = "Kucnij z nozem, by zyskac niewidzialnosc";



new ma_perk[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);;

}



public cod_perk_enabled(id)

ma_perk[id] = true;



public cod_perk_disabled(id)

ma_perk[id] = false;



public client_PreThink(id)

{

if(!ma_perk[id])

return;



new button = get_user_button(id);

if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);

else

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

  • +
  • -
  • 1

#9 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 14.07.2012 08:24

Dzięki leci ++


Jeszcze tylko 6 klas i 1 perk

Nazwa Klasy : Kapitan Bomba
Opis Klasy: Ma Autodestrukcje która zabiera 150dmg + int ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci.
Posiada: mp5 , deagle , sg
Statystyki
Inteligencja: 5
Zdrowie:20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 50


Nazwa Klasy: Ninja
Opis Klasy:Klasa Premium ma 1/1 z kosy (PPM), Prawie nie widzialna (Widać tylko cień), Ma 1hp bez możliwości dodawania
Posiada:Tylko nóż
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: -99
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 65


Nazwa Klasy: Predator
Opis Klasy: Ma 10 sekund niewidzialności co rundę
Posiada:Famasa, Usp , He
Statystyki:
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość:0
Kondycja: 20


Nazwa Klasy: Chuck Norris
Opis Klasy: Ma 2 skoki w powietrzu i ubranie wroga
Posiada: Deagle, He, x2 Flash, Sg
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 0
Kondycja:35


Nazwa Klasy: Złodziej
Opis Klasy: Nie słychac jego kroków ma 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Posiada:M4a1
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Nazwa Klasy: Wściekły Muzłumanin
Opis Klasy:ma możliwosc teleportacji co 25 sekund
Posiada:Ak47, M249
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość:0
Kondycja:10


Nazwa Perku: Zdolność mechanika
Opis perku: możesz postawić 1 Sentry Gun'a co rundę
  • +
  • -
  • 0

#10 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.07.2012 08:52

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#11 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 15.07.2012 13:33

ninja:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Klasa Premium ma 1/1 z kosy (PPM), Prawie nie widzialna (Widać tylko cień), Ma 1hp bez możliwości dodawania";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = -99;
new const kondycja  = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

złodziej:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Złodziej";
new const opis[]    = "Nie słychac jego kroków ma 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 6) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

chuck norris:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Chuck Norris";
new const opis[]    = "Ma 2 skoki w powietrzu i ubranie wroga";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];
new CTSkin[][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new TTSkin[][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

set_pev(id, pev_model, (get_user_team(id) == 1)? CTSkin[random_num(0, sizeof(CTSkin)]: TTSkin[random_num(0, sizeof(TTSkin)]);

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#12 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.07.2012 19:55

Dzięki + leci.


Jeszcze 3 klasy i 1 perk :P



Nazwa Klasy : Kapitan Bomba
Opis Klasy: Ma Autodestrukcje która zabiera 150dmg + int ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci.
Posiada: mp5 , deagle , sg
Statystyki
Inteligencja: 5
Zdrowie:20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 50


Nazwa Klasy: Predator
Opis Klasy: Ma 10 sekund niewidzialności co rundę
Posiada:Famasa, Usp , He
Statystyki:
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość:0
Kondycja: 20


Nazwa Klasy: Wściekły Muzłumanin
Opis Klasy:ma możliwosc teleportacji co 25 sekund
Posiada:Ak47, M249
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość:0
Kondycja:10


Nazwa Perku: Zdolność mechanika
Opis perku: możesz postawić 1 Sentry Gun'a co rundę
  • +
  • -
  • 0

#13 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.07.2012 20:14

@Refresh
  • +
  • -
  • 0

#14 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 17.07.2012 20:30

Zdolność Mechanika


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <xs>

#define SENTRY_THINK 0.3

#define OFFSET_WPN_LINUX 4
#define OFFSET_WPN_WIN 41

#define fm_point_contents(%1) engfunc(EngFunc_PointContents, %1)

#define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)

new const perk_name[] = "Zdolnosc Mechanika"
new const perk_desc[] = "Mozesz postawic 1 Sentry Guna co runde"

new bool:ma_perk[33];
new bool:ma_dzialko[33];
new gMenuDzialko[33]

new g_maxplayers;

new mdl_gib_build1
new mdl_gib_build2
new mdl_gib_build3
new mdl_gib_build4

static const Nazwy_broni[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

new pcvarPercent,pcvarHealth,pcvarDamage;

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "0.1", "DarkGL & Szymek");

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "DajNoweDzialko", 1);

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack_Building")

for (new i = 1; i < sizeof Nazwy_broni; i++)
{
if (Nazwy_broni[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, Nazwy_broni[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
}

register_think("sentry_shot","sentry_shot")

g_maxplayers = get_maxplayers();

pcvarPercent = register_cvar("inzynier_percent","4")
pcvarHealth = register_cvar("inzynier_health","600")
pcvarDamage = register_cvar("inzynier_damage","15.0");
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("sentry_shoot.wav");

precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl")
precache_model("models/base2.mdl")
precache_model("models/sentry2.mdl")

mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")

precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
}

public NowaRunda()
{
remove_entity_name("sentry_base")
remove_entity_name("sentry_shot")
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}

public OpcjeDzialka(id)
{
new menu,newmenu,menupage
player_menu_info(id,menu,newmenu,menupage);
if(menu > 0 || newmenu != -1)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}

gMenuDzialko[id] = menu_create("Dzialo", "OpcjeDziala_Handle");
menu_additem(gMenuDzialko[id],"Postaw dzialo");
menu_additem(gMenuDzialko[id],"Zniszcz dzialo");

menu_setprop(gMenuDzialko[id],MPROP_NUMBER_COLOR,"\r")
menu_display(id,gMenuDzialko[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(ma_perk[id] && ma_dzialko[id])
{
new Float:Origin[3]
pev(id, pev_origin, Origin)
new Float:vNewOrigin[3]
new Float:vTraceDirection[3]
new Float:vTraceEnd[3]
new Float:vTraceResult[3]
velocity_by_aim(id, 64, vTraceDirection) // get a velocity in the directino player is aiming, with a multiplier of 64...
vTraceEnd[0] = vTraceDirection[0] + Origin[0]
vTraceEnd[1] = vTraceDirection[1] + Origin[1]
vTraceEnd[2] = vTraceDirection[2] + Origin[2]
fm_trace_line(id, Origin, vTraceEnd, vTraceResult)
vNewOrigin[0] = vTraceResult[0]
vNewOrigin[1] = vTraceResult[1]
vNewOrigin[2] = Origin[2]
if(!(StawDzialo(vNewOrigin,id)))
{
client_print(id, print_center, "Nie mozesz tu postawic dziala!")
}
else
{
ma_dzialko[id] = false;
}
}
}
case 1:
{
new iEnt = -1;
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"sentry_shot")) != 0)
{
if(pev_valid(iEnt) && pev(iEnt,pev_iuser1) == id)
{
FX_Demolish(iEnt)
remove_entity(iEnt);
}
}
iEnt = -1;
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"sentry_base")) != 0)
{
if(pev_valid(iEnt) && pev(iEnt,pev_iuser1) == id)
{
FX_Demolish(iEnt)
remove_entity(iEnt);
}
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public bool:StawDzialo(Float:origin[3],id)
{
if (fm_point_contents(origin) != CONTENTS_EMPTY || is_hull_default(origin, 32.0))
{
return false
}
new Float:hitPoint[3], Float:originDown[3]
originDown = origin
originDown[2] = -5000.0
fm_trace_line(0, origin, originDown, hitPoint)
new Float:DistanceFromGround = vector_distance(origin, hitPoint)

new Float:difference = 36.0 - DistanceFromGround
if (difference < -1 * 10.0 || difference > 10.0) return false

new sentry_base = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"func_breakable"))
if (!sentry_base){
return false
}
set_pev(sentry_base, pev_classname, "sentry_base")

engfunc(EngFunc_SetModel, sentry_base, "models/base2.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize, sentry_base, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 25.0})
engfunc(EngFunc_SetOrigin, sentry_base, origin)
new Float:fAngle[3];
pev(id, pev_v_angle, fAngle)
fAngle[0] = 0.0
fAngle[1] += 180.0
fAngle[2] = 0.0
set_pev(sentry_base, pev_angles, fAngle)
set_pev(sentry_base, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(sentry_base, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(sentry_base, pev_iuser1, id)
set_pev(sentry_base, pev_iuser2, 0)
set_pev(sentry_base, pev_iuser3, 0)

return true;
}

public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent)
{
static owner
owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX);

static weaponid
weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)

if(!is_user_alive(owner))
{
return HAM_IGNORED;
}

static menu,newmenu,menupage
player_menu_info(owner,menu,newmenu,menupage);

if(gMenuDzialko[owner] && newmenu == gMenuDzialko[owner])
{
show_menu(owner,0,"^n");
gMenuDzialko[owner] = 0;
}

if(weaponid == CSW_KNIFE && ma_perk[owner])
{
entity_set_string(owner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_tfc_spanner.mdl")
OpcjeDzialka(owner);
}
return HAM_IGNORED;
}


stock FX_Demolish(build)
{
if(!pev_valid(build)) return;

new Float:forigin[3],iorigin[3],i
pev(build, pev_origin, forigin)
FVecIVec(forigin,iorigin)

for(i = 1;i <= 1;i++)
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_MODEL)
write_coord(iorigin[0])
write_coord(iorigin[1])
write_coord(iorigin[2])
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(150,350))
write_angle(random_num(0,360))
write_short(mdl_gib_build1)
write_byte(0) // bounce
write_byte(10) // life
message_end()
}
for(i = 1;i <= 1;i++)
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_MODEL)
write_coord(iorigin[0])
write_coord(iorigin[1])
write_coord(iorigin[2])
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(150,350))
write_angle(random_num(0,360))
write_short(mdl_gib_build2)
write_byte(0) // bounce
write_byte(10) // life
message_end()
}
for(i = 1;i <= 1;i++)
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_MODEL)
write_coord(iorigin[0])
write_coord(iorigin[1])
write_coord(iorigin[2])
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(150,350))
write_angle(random_num(0,360))
write_short(mdl_gib_build3)
write_byte(0) // bounce
write_byte(10) // life
message_end()
}
for(i = 1;i <= 1;i++)
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_MODEL)
write_coord(iorigin[0])
write_coord(iorigin[1])
write_coord(iorigin[2])
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(-150,150))
write_coord(random_num(150,350))
write_angle(random_num(0,360))
write_short(mdl_gib_build4)
write_byte(0) // bounce
write_byte(10) // life
message_end()
}
}




public DajNoweDzialko(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[id])
{
ma_dzialko[id] = true;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_animation(id, anim) {
set_pev(id, pev_weaponanim, anim)

message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
write_byte(anim)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}

public fw_TraceAttack_Building(id, enemy, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype){
if (!(1 <= enemy <= g_maxplayers) || get_user_weapon(enemy) != CSW_KNIFE || !is_user_alive(enemy))
{
return HAM_IGNORED
}
new classname[24]
pev(id, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
new weapon = get_user_weapon(enemy)
if(weapon == CSW_KNIFE && ma_perk[enemy] && pev(id,pev_iuser1) == enemy && equal(classname,"sentry_base") && pev(id,pev_iuser2) < 100){
set_pev(id,pev_iuser2,pev(id,pev_iuser2)+get_pcvar_num(pcvarPercent) > 100 ? 100 : pev(id,pev_iuser2)+get_pcvar_num(pcvarPercent));
set_animation(enemy,8);
if(pev(id,pev_iuser2) >= 100 && !pev(id,pev_iuser3)){
client_print(enemy,print_center,"%d %%",pev(id,pev_iuser2))
set_pev(id,pev_iuser3,stawdzialo2(id));
}
else
{
client_print(enemy,print_center,"%d %%",pev(id,pev_iuser2))
}

}
return HAM_IGNORED
}


public stawdzialo2(ent)
{
new Float:origin[3];
pev(ent,pev_origin,origin);
new sentry_shot2 = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"func_breakable"))
if (!sentry_shot2)
{
return 0
}
new szHealth[16]
get_pcvar_string(pcvarHealth,szHealth,charsmax(szHealth))

fm_set_kvd(sentry_shot2, "health", szHealth, "func_breakable")
fm_set_kvd(sentry_shot2, "material", "6", "func_breakable")
fm_DispatchSpawn(sentry_shot2)

set_pev(sentry_shot2, pev_classname, "sentry_shot")

engfunc(EngFunc_SetModel, sentry_shot2, "models/sentry2.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize, sentry_shot2, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 20.0})
origin[2] += 25.0;
engfunc(EngFunc_SetOrigin, sentry_shot2, origin)
new Float:fAngle[3];
pev(pev(ent,pev_iuser1), pev_v_angle, fAngle)
fAngle[0] = 0.0
fAngle[1] += 180.0
fAngle[2] = 0.0
set_pev(sentry_shot2, pev_angles, fAngle)
set_pev(sentry_shot2, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(sentry_shot2, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(sentry_shot2, pev_iuser1, pev(ent,pev_iuser1))
set_pev(sentry_shot2, pev_iuser2, ent)

set_pev( sentry_shot2, pev_sequence, 0 );
set_pev( sentry_shot2, pev_animtime, get_gametime() );
set_pev( sentry_shot2, pev_framerate, 1.0 );

set_pev(sentry_shot2, pev_nextthink, get_gametime() + SENTRY_THINK)
return sentry_shot2;
}

public sentry_find_player(ent)
{
new Float:fOrigin[3],Float:fOrigin2[3],Float:distance = 999999.0,Float:hitOrigin[3],iCloseId = 0,iOwner = 0;
iOwner = pev(ent,pev_iuser1)
pev(ent,pev_origin,fOrigin)
for(new i = 1;i<33;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(iOwner))
{
continue;
}
pev(i, pev_origin, fOrigin2)
new hitent = fm_trace_line(ent, fOrigin, fOrigin2, hitOrigin)
if(distance > vector_distance(fOrigin,fOrigin2) && hitent == i)
{
distance = vector_distance(fOrigin,fOrigin2)
iCloseId = i;
}
}
return iCloseId;
}

public sentry_shot(ent)
{
if(!pev_valid(ent))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(entity_get_float(ent,EV_FL_health) <= 0.0)
{
if(pev_valid(pev(ent,pev_iuser2)))
{
remove_entity(pev(ent,pev_iuser2));
}
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new iFind = 0;
if((iFind = sentry_find_player(ent)))
{
remove_task(ent+45676);
turntotarget(ent,iFind);
sentry_shot3(ent,iFind);
set_task(0.5,"stop_anim",ent+45676)
}
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + SENTRY_THINK)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sentry_shot3(ent,target)
{
new Float:sentryOrigin[3], Float:targetOrigin[3], Float:hitOrigin[3]
pev(ent, pev_origin, sentryOrigin)
sentryOrigin[2] += 18.0
pev(target, pev_origin, targetOrigin)
targetOrigin[0] += random_float(-16.0, 16.0)
targetOrigin[1] += random_float(-16.0, 16.0)
targetOrigin[2] += random_float(-16.0, 16.0)
new hit = fm_trace_line(ent, sentryOrigin, targetOrigin, hitOrigin)
if(hit == target)
{
knockback_explode(target, sentryOrigin, 5.0)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, target, 0, pev(ent,pev_iuser1),get_pcvar_float(pcvarDamage) , 1);
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
set_pev( ent, pev_animtime, get_gametime() );
set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
}
FX_Trace(sentryOrigin, hitOrigin)
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_STATIC, "sentry_shoot.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

public stop_anim(ent){
ent -= 45676;
if(pev_valid(ent)){
set_pev( ent, pev_sequence, 0 );
set_pev(ent, pev_animtime, get_gametime() );
set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
}
}

public knockback_explode(id, const Float:exp_origin[3], Float:force)
{
if(!is_user_alive(id)) return

if(force == 0.0) return

new Float:old_velocity[3], Float:velocity[3], Float:id_origin[3], Float:output[3]
pev(id, pev_origin, id_origin);
get_speed_vector(exp_origin, id_origin, force, velocity);
pev(id, pev_velocity, old_velocity);
xs_vec_add(velocity, old_velocity, output)
set_pev(id, pev_velocity, output)
}

public turntotarget(ent, target)
{
if (target)
{
new Float:closestOrigin[3],Float:sentryOrigin[3]
pev(target, pev_origin, closestOrigin)
pev(ent, pev_origin, sentryOrigin)
new Float:newAngle[3]
pev(ent, pev_angles, newAngle)
new Float:x = closestOrigin[0] - sentryOrigin[0]
new Float:z = closestOrigin[1] - sentryOrigin[1]

new Float:radians = floatatan(z/x, radian)
newAngle[1] = radians * 180.0 / 3.14159
if (closestOrigin[0] < sentryOrigin[0])
newAngle[1] -= 180.0

new Float:h = closestOrigin[2] - sentryOrigin[2]
new Float:b = vector_distance(sentryOrigin, closestOrigin)
radians = floatatan(h/b, radian)
new Float:degs = radians * 180.0 / 3.14159
new Float:RADIUS = 830.0
new Float:degreeByte = RADIUS/256.0
new Float:tilt = 127.0 - degreeByte * degs
set_pev(ent, pev_angles, newAngle)
set_pev(ent, pev_controller_1, floatround(tilt))
}
}

stock FX_Trace(const Float:idorigin[3], const Float:targetorigin[3])
{
new id[3],target[3]
FVecIVec(idorigin,id)
FVecIVec(targetorigin,target)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(6)//TE_TRACER
write_coord(id[0])
write_coord(id[1])
write_coord(id[2])
write_coord(target[0])
write_coord(target[1])
write_coord(target[2])
message_end()
}

stock bool:is_hull_default(Float:origin[3], const Float:BOUNDS){
new Float:traceEnds[8][3], Float:traceHit[3], hitEnt
traceEnds[0][0] = origin[0] - BOUNDS
traceEnds[0][1] = origin[1] - BOUNDS
traceEnds[0][2] = origin[2] - BOUNDS

traceEnds[1][0] = origin[0] - BOUNDS
traceEnds[1][1] = origin[1] - BOUNDS
traceEnds[1][2] = origin[2] + BOUNDS

traceEnds[2][0] = origin[0] + BOUNDS
traceEnds[2][1] = origin[1] - BOUNDS
traceEnds[2][2] = origin[2] + BOUNDS

traceEnds[3][0] = origin[0] + BOUNDS
traceEnds[3][1] = origin[1] - BOUNDS
traceEnds[3][2] = origin[2] - BOUNDS

traceEnds[4][0] = origin[0] - BOUNDS
traceEnds[4][1] = origin[1] + BOUNDS
traceEnds[4][2] = origin[2] - BOUNDS

traceEnds[5][0] = origin[0] - BOUNDS
traceEnds[5][1] = origin[1] + BOUNDS
traceEnds[5][2] = origin[2] + BOUNDS

traceEnds[6][0] = origin[0] + BOUNDS
traceEnds[6][1] = origin[1] + BOUNDS
traceEnds[6][2] = origin[2] + BOUNDS

traceEnds[7][0] = origin[0] + BOUNDS
traceEnds[7][1] = origin[1] + BOUNDS
traceEnds[7][2] = origin[2] - BOUNDS

for (new i = 0; i < 8; i++) {
if (fm_point_contents(traceEnds[i]) != CONTENTS_EMPTY)
return true

hitEnt = fm_trace_line(0, origin, traceEnds[i], traceHit)
if (hitEnt != 0)
return true
for (new j = 0; j < 3; j++)
if (traceEnds[i][j] != traceHit[j])
return true
}
return false
}

stock get_speed_vector(const Float:origin1[3], const Float:origin2[3], Float:force, Float:new_velocity[3])
{
new_velocity[0] = origin2[0] - origin1[0]
new_velocity[1] = origin2[1] - origin1[1]
new_velocity[2] = origin2[2] - origin1[2]
new Float:num = floatsqroot(force*force / (new_velocity[0]*new_velocity[0] + new_velocity[1]*new_velocity[1] + new_velocity[2]*new_velocity[2]))
new_velocity[0] *= num
new_velocity[1] *= num
new_velocity[2] *= num

return 1;
}

Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#15 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.07.2012 23:23

Predator:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define BASE_TASK 5512
#define TASK_CZAS 10.0
#define SKILL_RENDER 0

new const nazwa[]   = "Predator";
new const opis[]    = "Ma 10 sekund niewidzialności co rundę";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:Niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
Niewidzialnosc[id] = false;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || Niewidzialnosc[id])
return PLUGIN_HANDLED;


Niewidzialnosc[id] = true;
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, SKILL_RENDER);

set_task(TASK_CZAS, "ustawWidzialnosc", BASE_TASK+id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public ustawWidzialnosc(ids)
{
new id = ids - BASE_TASK;

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

return PLUGIN_HANDLED;
}


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Kapitan Bomba";
new const opis[]    = "Ma Autodestrukcje która zabiera 150dmg + int ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 30;

new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

new iOrigin[3];
get_user_origin(id, iOrigin);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{               
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(150+cod_get_user_intelligence(id)), 0.8, id, (1<<24));
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#16 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.07.2012 07:44

Dziękuje. ++ już poleciały.


Jeszcze tylko 1 klasa.

Nazwa Klasy: Wściekły Muzłumanin
Opis Klasy:ma możliwosc teleportacji co 25 sekund
Posiada:Ak47, M249
Statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość:0
Kondycja:10
  • +
  • -
  • 0

#17 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 18.07.2012 11:05

Łap:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define BASE_TASK 5123
new const nazwa[]   = "Wściekły Muzłumanin";
new const opis[]    = "ma możliwosc teleportacji co 25 sekund";
new const bronie    = (1<<CSW_M249)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:Teleportacja[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
Teleportacja[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
Teleportacja[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!Teleportacja[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

Teleportacja[id] = true;
UTIL_Teleport(id, 300+15*cod_get_user_intelligence(id))
set_task(25.0, "ponownieTeleportuj", BASE_TASK+id);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public ponownieTeleportuj(id2)
{
new id = id2 - BASE_TASK;

if(is_user_connected(id) && !Teleportacja[id])
return PLUGIN_HANDLED;

Teleportacja[id] = true;

return PLUGIN_HANDLED;
}

public UTIL_Teleport(id,distance) // with DB MOD
{ 
Set_Origin_Forward(id,distance)

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

//Particle burst ie. teleport effect 
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0]) // origin
write_coord(origin[1]) // origin
write_coord(origin[2]) // origin
write_short(20) // radius
write_byte(1) // particle color
write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit
message_end()


}

stock Set_Origin_Forward(id, distance) // WITH DB OMD
{
new Float:origin[3]
new Float:angles[3]
new Float:teleport[3]
new Float:heightplus = 10.0
new Float:playerheight = 64.0
new bool:recalculate = false
new bool:foundheight = false
pev(id,pev_origin,origin)
pev(id,pev_angles,angles)

teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus

while (!Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) || Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{ 
if (distance < 10)
break;

//First see if we can raise the height to MAX playerheight, if we can, it's a hill and we can teleport there 
for (new i=1; i < playerheight+20.0; i++)
{
teleport[2]+=i
if (Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) && !Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{
foundheight = true
heightplus += i
break
}

teleport[2]-=i
}

if (foundheight)
break

recalculate = true
distance-=10
teleport[0] = origin[0] + (distance+32) * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + (distance+32) * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
}

if (!recalculate)
{
set_pev(id,pev_origin,teleport)
return PLUGIN_CONTINUE
}

teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
set_pev(id,pev_origin,teleport)

return PLUGIN_CONTINUE
}

stock bool:Can_Trace_Line_Origin(Float:origin1[3], Float:origin2[3]) // WITH DB MOD
{ 
new Float:Origin_Return[3] 
new Float:temp1[3]
new Float:temp2[3]

temp1[0] = origin1[0]
temp1[1] = origin1[1]
temp1[2] = origin1[2]-30

temp2[0] = origin2[0]
temp2[1] = origin2[1]
temp2[2] = origin2[2]-30

trace_line(-1, temp1, temp2, Origin_Return) 

if (get_distance_f(Origin_Return,temp2) < 1.0)
return true

return false
}

stock bool:Is_Point_Stuck(Float:Origin[3], Float:hullsize) // WITH DB MOD
{
new Float:temp[3]
new Float:iterator = hullsize/3

temp[2] = Origin[2]

for (new Float:i=Origin[0]-hullsize; i < Origin[0]+hullsize; i+=iterator)
{
for (new Float:j=Origin[1]-hullsize; j < Origin[1]+hullsize; j+=iterator)
{
//72 mod 6 = 0
for (new Float:k=Origin[2]-72.0; k < Origin[2]+72.0; k+=6) 
{
temp[0] = i
temp[1] = j
temp[2] = k

if (point_contents(temp) != -1)
return true
}
}
}

return false
}

  • +
  • -
  • 1

#18 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.07.2012 18:56

Dzięki ++ poleciały

Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#19 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 19.07.2012 19:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych