Chciałbym się dopytać odnośnie fakemety i modułów.
Mam w pluginie (900 linijek kodu) takie moduły:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta_util> #include <fun> #include <colorchat>
i do czego zmierzam. Chodzi mi o moduł funkcję give_item(...) i tylko ją używam w tym pluginie z modułu fun.
Czy to będzie mniej optymalne, jeżeli wywalę include <fun>, a give_item zastąpię fm_give_item? Chodzi mi o pracę serwera. Czy będą wyższe pingi itd. Bądź co lepiej będzie. Zostawić ten moduł fun i z niego korzystać? Bo z tego co wiem, to jest on szybszy od fakemety no i dlatego nurtują mnie pytania czy to wpłynie na niestabilność serwera.
Drugie pytanie.
Czy da się zamiast fakemety z funkcjami set_pev(id, pev_iuser2) lub pev(id, pev_iuser2) zastąpić to engine? Chodzi o to, aby oznaczyć gracza i to optymalnie.
Pozdrawiam.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 10.07.2012 18:13