Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo mod 5.9k


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 razor16

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
Offline

Napisano 25.03.2009 16:12

Nie wiem czy to jest bug czy problem więc pisze tutaj.
A więc gdy zmieniamy na nóż to automatycznie włącza się dana moc.
Nie powinno być przypadkiem po naciśnięciu klawisza e?
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.03.2009 16:52

Tak ma byc, bo ludzie sie skarzyli, ze czasem niechcacy uwaliali np. totem gdy tego nie chcieli - poza tym moce maja tylko pozytywny aspekt wiec to nie az taka strata gdy sie zacznie samo ladowac ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 25.03.2009 17:32

Jak chcesz miecz ręcznie wejdz do sma znajdz Oczywiscie jezeli chodzi o moce klas


Znajdz :



if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) ||


i zmien na:


if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && button2 & IN_USE && !(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] ||



Jak się nie myle
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych