Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa na 2 flagi.

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 10.07.2012 08:25

Witam, ostatnio myślałem nad zrobieniem dodatkowej flagi, wykonałem ją etc jest git.
Jednak teraz chciałbym wiedzieć jak w klasie zastosować funkcje "Jeżeli gracz ma 1 lub 2 flage to moze grac na danej klasie".

Co musiał bym wstawić żeby za ADMIN_LEVEL_H dodać jeszcze jedną flagę np. ADMIN_IMMUNITY (chodzi mi o inne zastosowanie to przykład).
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

Witam, ostatnio myślałem nad zrobieniem dodatkowej flagi, wykonałem ją etc jest git.
Jednak teraz chciałbym wiedzieć jak w klasie zastosować funkcje "Jeżeli gracz ma 1 lub (wystarczy mu jedna z tych dwóch) 2 flage to moze grac na danej klasie".

Co musiał bym wstawić żeby za ADMIN_LEVEL_H dodać jeszcze jedną flagę np. ADMIN_IMMUNITY (chodzi mi o inne zastosowanie to przykład).
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych