Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Problem z dwoma modelami dla klasy zombie

zombie mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.07.2012 20:37

Witam

Otóż mam problem bo znalazłem sma klasy ghost w google i fajny model ducha tylko że jest nazwa ghost i jest też ghosT ten pierwszy model się ściąga ale ten drugi w ogóle i jak ktoś wybierze klasę ghost i poaptrzy w nią to go wywala z c.s i że brakuje modelu ghosT dodaje sma klasy za pomoc poleci nagroda reputacja

Załączone pliki


Użytkownik Didowski edytował ten post 09.07.2012 20:37

  • +
  • -
  • 0

#2 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.07.2012 00:40


/*===============================================================================
/
/
/ [ZP] Class : Ghost Zombie
/ ( Another Zombie )
/ by The_Thing
/
/
/ Description :
/
/ This is another zombie class only this zombie will be invisble like ghost.
/ Zombie can be noticed with his blue glow, of course You can change glow to lower color.
/
/
/
/ Cvars :
/
/ zp_ghost_glow "255" - This is blue color, you can set it lower.
/
/
/
/ Changelog :
/
/ 10/11/2008 - v1.0 - First test
/
/
*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new g_zclass11_ghost, g_glow
new bool:g_AreGhost[33]

new const zclass11_name[] = { "Ghost Zombie" }
new const zclass11_info[] = { "HP++ Speed- Knockback+++" }
new const zclass11_model[] = { "ghost.mdl" }
new const zclass11_clawmodel[] = { "v_ghost.mdl" }
const zclass11_health = 1550
const zclass11_speed = 190
const Float:zclass11_gravity = 1.0
const Float:zclass11_knockback = 1.75


public plugin_init()
{
g_glow = register_cvar("zp_ghost_glow", "255")
}

public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Class : Ghost Zombie", "1.0", "The_Thing")

g_zclass11_ghost = zp_register_zombie_class(zclass11_name, zclass11_info, zclass11_model, zclass11_clawmodel, zclass11_health, zclass11_speed, zclass11_gravity, zclass11_knockback)
}

public client_putinserver(id)
{
g_AreGhost[id] = false
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}

public client_disconnect(id)
{
g_AreGhost[id] = false
}

public ghost_zombie(player)
{
if (!get_pcvar_num(g_glow) || !is_user_alive(player) || !zp_get_user_zombie(player))
{
fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
g_AreGhost[player] = false
return FMRES_IGNORED
}

if (zp_get_user_zombie_class(player) != g_zclass11_ghost)
{
g_AreGhost[player] = true
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (get_pcvar_num(g_glow))
{
fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, get_pcvar_num(g_glow), kRenderTransAlpha, 5)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public zp_user_infected_post(player, infector)
{
if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass11_ghost)
{
fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, get_pcvar_num(g_glow), kRenderTransAlpha, 5)
}
}


stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float®;
RenderColor[1] = float(g);
RenderColor[2] = float(B);

set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));

return 1;
}


spróbuj tego

Użytkownik Lyons edytował ten post 10.07.2012 00:42


#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 10.07.2012 00:48

Teraz w ogóle nie działa
  • +
  • -
  • 0

#4 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.07.2012 00:53

Ps. w
[color=#000088][size=2]new[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#000088][size=2]const[/size][/color][color=#000000][size=2] zclass11_model[/size][/color][color=#666600][size=2][][/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#666600][size=2]=[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#666600][size=2]{[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#008800][size=2]"ghost.mdl"[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#666600][size=2]}[/size][/color]

musisz podać dokładną lokalizacje gdzie jest ten plik, jeżeli jest w folderze d*pa dajesz:
new const zclass11_model[] = { "d*pa/ghost.mdl" }

Użytkownik Lyons edytował ten post 10.07.2012 00:55


#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 10.07.2012 01:00

tu jest przykład klasy gdzie są dwa modele

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych