Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Problem z dwoma modelami dla klasy zombie

zombie mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.07.2012 20:37

Witam

Otóż mam problem bo znalazłem sma klasy ghost w google i fajny model ducha tylko że jest nazwa ghost i jest też ghosT ten pierwszy model się ściąga ale ten drugi w ogóle i jak ktoś wybierze klasę ghost i poaptrzy w nią to go wywala z c.s i że brakuje modelu ghosT dodaje sma klasy za pomoc poleci nagroda reputacja

Załączone pliki


Użytkownik Didowski edytował ten post 09.07.2012 20:37

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.07.2012 00:40


/*===============================================================================
/
/
/ [ZP] Class : Ghost Zombie
/ ( Another Zombie )
/ by The_Thing
/
/
/ Description :
/
/ This is another zombie class only this zombie will be invisble like ghost.
/ Zombie can be noticed with his blue glow, of course You can change glow to lower color.
/
/
/
/ Cvars :
/
/ zp_ghost_glow "255" - This is blue color, you can set it lower.
/
/
/
/ Changelog :
/
/ 10/11/2008 - v1.0 - First test
/
/
*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new g_zclass11_ghost, g_glow
new bool:g_AreGhost[33]

new const zclass11_name[] = { "Ghost Zombie" }
new const zclass11_info[] = { "HP++ Speed- Knockback+++" }
new const zclass11_model[] = { "ghost.mdl" }
new const zclass11_clawmodel[] = { "v_ghost.mdl" }
const zclass11_health = 1550
const zclass11_speed = 190
const Float:zclass11_gravity = 1.0
const Float:zclass11_knockback = 1.75


public plugin_init()
{
g_glow = register_cvar("zp_ghost_glow", "255")
}

public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Class : Ghost Zombie", "1.0", "The_Thing")

g_zclass11_ghost = zp_register_zombie_class(zclass11_name, zclass11_info, zclass11_model, zclass11_clawmodel, zclass11_health, zclass11_speed, zclass11_gravity, zclass11_knockback)
}

public client_putinserver(id)
{
g_AreGhost[id] = false
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}

public client_disconnect(id)
{
g_AreGhost[id] = false
}

public ghost_zombie(player)
{
if (!get_pcvar_num(g_glow) || !is_user_alive(player) || !zp_get_user_zombie(player))
{
fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
g_AreGhost[player] = false
return FMRES_IGNORED
}

if (zp_get_user_zombie_class(player) != g_zclass11_ghost)
{
g_AreGhost[player] = true
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (get_pcvar_num(g_glow))
{
fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, get_pcvar_num(g_glow), kRenderTransAlpha, 5)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public zp_user_infected_post(player, infector)
{
if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass11_ghost)
{
fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, get_pcvar_num(g_glow), kRenderTransAlpha, 5)
}
}


stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float®;
RenderColor[1] = float(g);
RenderColor[2] = float(B);

set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));

return 1;
}


spróbuj tego

Użytkownik Lyons edytował ten post 10.07.2012 00:42


#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 10.07.2012 00:48

Teraz w ogóle nie działa
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.07.2012 00:53

Ps. w
[color=#000088][size=2]new[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#000088][size=2]const[/size][/color][color=#000000][size=2] zclass11_model[/size][/color][color=#666600][size=2][][/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#666600][size=2]=[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#666600][size=2]{[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#008800][size=2]"ghost.mdl"[/size][/color][color=#000000][size=2] [/size][/color][color=#666600][size=2]}[/size][/color]

musisz podać dokładną lokalizacje gdzie jest ten plik, jeżeli jest w folderze d*pa dajesz:
new const zclass11_model[] = { "d*pa/ghost.mdl" }

Użytkownik Lyons edytował ten post 10.07.2012 00:55


#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 10.07.2012 01:00

tu jest przykład klasy gdzie są dwa modele

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych