Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

muzyka po wejsciu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 swati

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:100
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Żary
Offline

Napisano 08.07.2012 15:00

siema szukam pluginu który odtwarza dźwięk PO wejściu na serwer nie w trakcie ani po zakonczeniu rundy
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.07.2012 15:57

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Muzyka po wejsciu na serwer"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "benio101"

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)
new gMaxClients, g_iConnectCheck[33];

#define MUZYKA "misc/muzyka.wav"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
gMaxClients=get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
precache_sound(MUZYKA);
}

public client_putinserver(id){
if(!(g_iConnectCheck[id]^=1))
client_ingame(id);
}

public client_authorized(id){
if(!(g_iConnectCheck[id]^=1))
client_ingame(id);
}

public client_disconnect(id){
g_iConnectCheck[id]=0;
}

public client_ingame(id){
if(IsPlayer(id)){
// odtworz MUZYKA
}
}


#3 swati

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:100
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Żary
Offline

Napisano 08.07.2012 16:44

dzięki
a teraz co rozpoczęcie rundy ?

chodzi ze jak rozpoczyna sie runda odtwarza dźwięk :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.07.2012 07:28

Po freeze time
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Muzyka przy nowej rundzie"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "benio101"

#define MUZYKA "misc/muzyka.wav"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_precache(){
precache_sound(MUZYKA);
}

public logevent_round_start(){
// odtworz MUZYKA dla wszystkich
}


#5 swati

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:100
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Żary
Offline

Napisano 09.07.2012 09:34

nie działają
nie wiem czy to wina rozszerzenia bo ja mam dźwięki w mp3
  • +
  • -
  • 0

#6 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.07.2012 10:04

mp3 możesz mieć dowolnej jakości

żeby odtworzyć użyj w odpowiednim momencie komendy
client_cmd("mp3 play <sciezka do utworu>")
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#7 swati

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:100
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Żary
Offline

Napisano 09.07.2012 21:11

nie zrozumiałem nic :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych