Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosba o przerobienie cod admin menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kewin0912

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:kewin
  • Lokalizacja:kielce
Offline

Napisano 07.07.2012 12:44

Witam! proszę o przerobienie pluginu, aby komenda działała tylko dla adminów z flagą "A" immunited.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];

public plugin_init() {
    register_plugin("COD Admin Menu by MieTeK", "1.5", "MieTeK");
    
    register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_H);
    register_clcmd("ile","pobierz");
    
}
    
public AM(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        return PLUGIN_HANDLED;

    new tytul[64];
    format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
    new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
    menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
    menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
    menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
    menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
    menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
    menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
    
    menu_display(id, menu);
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public AM_handler(id, menu, item)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            Gracz(id);
            opcja = 1;
        }
        case 1:    
        {
            Gracz(id);
            opcja = 2;
        }
        case 2:    
        {
            Gracz(id);
            opcja = 3;
        }
        case 3:
        {
            Gracz(id);
            opcja = 4;
        }
        case 4:
        {
            Gracz(id);
            opcja = 5;
        }
        case 5:
        {
            Gracz(id);
            opcja = 6;
        }
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
    
    for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;
        gracz_id[n++] = i;
        new nazwa_gracza[64];
        get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
        menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
    }
    menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    wybrany = gracz_id[item];
    get_user_name(wybrany, name, 32);
    
    if(opcja == 3)
        wybierz_perk(id);
    else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
        wybierz_klase(id);
    else
        console_cmd(id, "messagemode ile");
        
    return PLUGIN_HANDLED;
}


public pobierz(id)
{
    new text[192]
    read_argv(1,text,191)
    format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
    dawaj(id)
}
    
public dawaj(id)
{
    if(opcja == 1)
    {
        cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
        client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
    }
    if(opcja == 2)
    {
        new potrzeba;
        potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
        cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
        
        client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
    }
}

public wybierz_klase(id)
{
    new tytul[64];
    format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
    new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
    for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
    {
        cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
        menu_additem(menu, nazwa_klasy)
    }
    
    menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new klasa[2][65];
    
    if(opcja == 4)
    {
        new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
        cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
        cod_set_user_xp(wybrany, 0);
        cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
        cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
        cod_set_user_xp(wybrany, exp);
        client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
    }
    if(opcja == 5)
    {
        new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
        new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
        cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
        cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
        new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
        cod_set_user_xp(wybrany, exp);
        cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
        cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
        cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
        cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
        client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
    }
    if(opcja == 6)
    {
        new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
        cod_set_user_xp(wybrany, 0);
        cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
        cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
        cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
        cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
        client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
    new tytul[64];
    format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
    new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
    for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
    {
        cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
        menu_additem(menu, nazwa_perku);
    }
    
    menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
    cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
    
    client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.07.2012 12:58

Załączony plik  Untitled.sma   7,34 KB  97 Ilość pobrań
  Untitled.amxx




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych