Dziekuje za wasza Pomoc dam +
Klasy:
Każda klasa posiada:


lub







Specjalne umiejętności: 1/4 na zabicie z Awp 1/3 szansy na zabicie z noża PPM
Rola w drużynie: Snajper osłania swoją drużynę, dzięki smoke'owi potrafi dobrze się zamaskować.
Opinia: Klasa idealna dla tych, co lubią grać AWP.




Specjalne umiejętności: 1/1 szansy zabicia z noża PPM
Rola w drużynie: Komandos chodzi po zaułkach i sieje spustoszenie wsród zdezorientowanych przeciwników.
Opinia: Klasa idealna dla tych, co nie lubią strzelać za to biegać szybko z nożem.




Specjalne umiejętności: brak
Rola w drużynie: Podstawowa jednostka każdej drużyny, musi szybko reagować.
Opinia: Klasa idealna dla tych, co szybko i celnie strzelają.







Specjalne umiejętności: Jest odporny na miny.
Rola w drużynie: Obrońca jak sama nazwa wskazuje, bierze na swoje barki jak najwięcej obrażen. Idzie zawsze przodem, dzięki duzej ilosci hp potrafi wiele dobrego dla drużyny zrobić.
Opinia: Klasa dla tych, co lubią iść przed siebie i skanować.




Specjalne umiejętności: Dwie apteczki, na przycisku V.
Rola w drużynie: Medyk leczy siebie i swoich kolegów, zapewniając wiekszą przezywalność.
Opinia: Klasa dla tych, co nie grają dla wysokich statów oraz lubią wyzwania.





Specjalne umiejętności: Dwie rakiety, na przycisku V.
Rola w drużynie: Jak sama nazwa wskazuje, wspiera swoją drużynę. Zawsze potrafi zadać duży dmg, ratując kolegów z opresji.
Opinia: Klasa dla tych, co lubią dynamiczną grę.





Specjalne umiejętności: Trzy miny, na przycisku V.
Rola w drużynie: Zastawia pułapki na swoich przeciwników, by osłonić drużynę od rashu.
Opinia: Klasa dla taktyków, którzy lubia pobawić się w rozstawianie pułapek.




Specjalne umiejętności: 2 Dynamity na przycisku V.
Rola w druzynie: Jedna z głównych jednostek każdego teamu. Szturmuje oddziały wroga.
Opinia: Klasa dla ludzi, którzy lubią biegać szybko, jak i szybko eliminować swoich wrogów.





Specjalne umiejętności: brak
Rola w drużynie: Wbiega na przodzie w zakamarki i elimuje wrogów, załatwiając bezpieczne przejści dla swojej druzyny.
Opinia: Klasa dla osób, które lubią dynamiczną i nieprzewidywalną grę.




Specjalne umiejętności: Tajemnica Rambo wbudowana (podwójny skok oraz za każdy frag pełny magazynek i +25 hp)
Rola w drużynie: Jedna z głównych jednostek każdego teamu. Szturmuje oddziały wroga.
Opinia: Klasa dla osób, lubiących mieć dużą przeżywalność oraz masę okazji do zdobycia fraga.






Specjalne umiejętności: Gdy szpieg ma Nóż Komandosa lub AWP Sniper, wykorzystując te itemy ma 1/1 szansy zabicia z HE.
Rola w drużynie: Zawsze z tyłu, szybko się przemieszcza, dziesiątkująć oddziały wroga.
Opinia: Klasa dla ludzi, lubiących szybkość i ekstremalną grę.





Specjalne umiejętności: brak
Rola w drużynie: Podobnie jak Obrońca, osłania swoją drużynę, biorąc damage na siebie.
Opinia: Klasa dla tych, co lubią długo pożyć i narobić dużych szkód.




Specjalne umiejętności: brak
Rola w drużynie: Jedna z głównych jednostek każdego teamu. Szturmuje oddziały wroga.
Opinia: Klasa dla tych, co lubią być zawsze w centrum akcji gry.







Specjalne umiejętności: 100% szansy na wskrzeszenie swojego kolegi z drużyny
Rola w drużynie: Dzięki swoim dowódczym umiejętnościom, przywołuje do życia zmarłych kolegów, za co dostaje 15 doświadczenia. Ma możliwośc także uniemożliwiania przywołania przeciwników do życia, gdy to zrobi dostaje 15 doświadczenia i 30 HP.
Opinia: Klasa dla tych, co myślą nie o fragach ale o pomaganiu innym.




Specjalne umiejętności: brak
Rola w drużynie: Zawsze uczestniczy w głównej wymianie ognia, bardzo szybko eliminując pierwszych napotkanych wrogów.
Opinia: Klasa dla lubiących grać szybkostrzelną snajperką.







Specjalne umiejętności: brak
Rola w drużynie: Jedna z głownych klas, idzie zawsze w środku swojej drużyny walcząc na pierwszym froncie.
Opinia: Klasa dla miłośników AK47