Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o łatwą klasę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Universal

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 05.07.2012 12:52

Proszę o klase, która będzie miała 17 % (+int) z m4a1 obrazen i 3 rakiety . Nazwa Zolnierz . ;) (Bez stat) .
  • +
  • -
  • 0
Posiadam unikalne pluginy do base builder oraz przerabiam z ZM na BB, gg : 6645288 ;)

#2 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.07.2012 12:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Zolnierz";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.17, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#3 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 05.07.2012 14:49

Kolega powyżej zrobił klasę bardzo dobrze, tylko pominął jedną rzecz, a mianowicie że obrażenia mają być zwiększone nie tylko o tych 17% (to zrobił) ale też o tyle % ile gracz ma inteligencji (tego nie zrobił), ja poprawiłem jego kod tak aby wszystko się zgadzało

A i jego plugin sprawiał że każdy miał te +17% obrażeń, mój tego nie robi, bo kolega wyżej przeoczył coś

Mój kod:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Zolnierz";
new const opis[] = "3 rakiety i +17%(+int) obrazen z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
SetHamParamFloat(4, damage + damage*0.17 + damage*cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1)/100)

return HAM_IGNORED;
}

}

Użytkownik MasterOfGames edytował ten post 05.07.2012 15:08


#4 Universal

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 05.07.2012 15:09

Nie działa, dam przykład klasy, którą wcześniej zrobił MasterOfGames i ona działa .

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Dodatkowe 8%%(+int) obrazen z MP5";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MasterOfGames");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DMG");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public DMG(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idAtt)==CSW_MP5NAVY)
cod_inflict_damage(idAtt, this, 8/100*fDmg, 1.0, idInf, dmgBits)

return HAM_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0
Posiadam unikalne pluginy do base builder oraz przerabiam z ZM na BB, gg : 6645288 ;)

#5 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 05.07.2012 15:34

O ile czegoś nie spartoliłem :D to klasa w załączniku powinna działać

Załączone pliki


Użytkownik MasterOfGames edytował ten post 05.07.2012 15:35


#6 Universal

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 05.07.2012 15:46

nie działa (jest 100 % nie 17) .
  • +
  • -
  • 0
Posiadam unikalne pluginy do base builder oraz przerabiam z ZM na BB, gg : 6645288 ;)

#7 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 05.07.2012 16:17

Ale co? Klasa ma mieć zmniejszone obrażenia do 17%???

#8 Universal

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 05.07.2012 17:17

będzie miała 17 % (+int) z m4a1 obrazen, czyli 17% ze 100 obrażeń . + inteligencja, np. masz 1000 inteligencji - walisz po 1000 (przy 100 %) (a mi chodzi o to, żeby było 17%) ;) Dałem przykład wcześniejszej klasy, którą dla mnie robiłeś, chodzi o to samo, tylko o 17 % i broń m4a1 (i rakiety) . ;)
  • +
  • -
  • 0
Posiadam unikalne pluginy do base builder oraz przerabiam z ZM na BB, gg : 6645288 ;)

#9 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 05.07.2012 17:51

Przecież tamta klasa zupełnie inaczej działa. No ale dobra
Nie mogłeś po prostu napisać że klasa ma zadawać dodatkowe obrażenia w wysokości = 17% inteligencji
Łap, tera jest tak jak chciałeś, po prostu się nie zrozumieliśmy :D

Załączone pliki



#10 Universal

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 05.07.2012 18:34

Dzięki . ;)
  • +
  • -
  • 0
Posiadam unikalne pluginy do base builder oraz przerabiam z ZM na BB, gg : 6645288 ;)

#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.07.2012 23:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych