Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasa CodMod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kewin0912

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:kewin
  • Lokalizacja:kielce
Offline

Napisano 04.07.2012 07:47

Witam! Chciałbym wiedziec co ja tu zle robie.. Podaję sma:


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja,1/2 na natychmiastowe zabicie z HE.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_Hegrenade;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 10;


public plugin_init()

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;

	    if(!ma_perk[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;

	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)

			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}
    
     register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
    ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Oto błędy kompilacji:


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Skoczek.sma(26) : error 017: undefined symbol "ma_perk"
Skoczek.sma(26) : warning 215: expression has no effect
Skoczek.sma(26) : error 001: expected token: ";", but found "]"
Skoczek.sma(26) : error 029: invalid expression, assumed zero
Skoczek.sma(26) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 04.07.2012 11:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy z pluginami

do

Mody > Call of Duty Mod > Problemy
  • +
  • -
  • 0

#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 04.07.2012 11:50

Używasz ma_perk, a nie dodałeś tego do zmiennych.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych