Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

przerobi ktos klase Terrorysta


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 damix356

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:dako
  • Lokalizacja:ce
Offline

Napisano 04.07.2012 02:11

Mam prozbe mam klase terrorysta ma 1 rakiete 1/2 na pojawienie sie u wroga i przebranie wroga
chciałbym zeby ktos zrobil mi zeby było 1 rakieta 1/5 na pojawienie sie u wroga i zeby nie było przebrania

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
//rakiety
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
//koniec rakiety
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
				register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");
		  
				cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
				//rakiety
				register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
				register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
				//koniec rakiety
				RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
//rakiety
public plugin_precache()
{
				sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
				precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
//koniec rakiety
public cod_class_enabled(id)
{
				ma_klase[id] = true;
				ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa);
				ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
				ZmienUbranie(id, 1);
				ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
				if(!is_user_alive(id))
								return;
						  
				if(!ma_klase[id])
								return;
						  
				if(random_num(1,2) == 1)
				{
								new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
						  
								cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
								ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
						  
								cs_set_user_team(id, team);
				}
				ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
				if (!is_user_connected(id))
								return PLUGIN_CONTINUE;
		  
				if(reset)
								cs_reset_user_model(id);
				else
				{
								new num = random_num(0,3);
								cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
				}
		  
				return PLUGIN_CONTINUE;
}
//rakiety
public cod_class_skill_used(id)
{
				if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
				{
								client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
								return PLUGIN_CONTINUE;
				}
		  
				if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
				{
								client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
								return PLUGIN_CONTINUE;
				}
		  
				if (is_user_alive(id))
				{
								poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
								ilosc_rakiet_gracza[id]--;
								new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
						  
								entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
								entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
		  
								new Ent = create_entity("info_target");
		  
								entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
								entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
		  
								vAngle[0] *= -1.0;
		  
								entity_set_origin(Ent, Origin);
								entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		  
								entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
								entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
								entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
								entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
		  
								VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
								entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
				}		
				return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
				if (!is_valid_ent(ent))
								return;
				new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
		  
				new Float:fOrigin[3];
				entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
		  
				new iOrigin[3];
				for(new i=0;i<3;i++)
								iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		  
				message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
				write_byte(TE_EXPLOSION);
				write_coord(iOrigin[0]);
				write_coord(iOrigin[1]);
				write_coord(iOrigin[2]);
				write_short(sprite_blast);
				write_byte(32);
				write_byte(20);
				write_byte(0);
				message_end();
				new entlist[33];
				new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
		  
				for (new i=0; i < numfound; i++)
				{						
								new pid = entlist[i];
						  
								if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
												continue;
								cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
				}
				remove_entity(ent);
}		
public ResetHUD(id)
				ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
public client_disconnect(id)
{
				new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
				while(ent > 0)
				{
								if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
												remove_entity(ent);
								ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
				}
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych