Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pytanie do set_dhudmessage
#22
Napisano 05.07.2012 10:36
Ale znalazlem cos takiego też:
set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
Załączone pliki
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#23
Napisano 05.07.2012 11:04
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35,.0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2);
#24
Napisano 05.07.2012 11:08
A to bylo w kodzie KillStreak:
///dhud
stock dhud_color;
stock dhud_x;
stock dhud_y;
stock dhud_effect;
stock dhud_fxtime;
stock dhud_holdtime;
stock dhud_fadeintime;
stock dhud_fadeouttime;
stock dhud_reliable;
stock set_dhudmessage(red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false)
{
#define clamp_byte(%1) (clamp(%1, 0, 255))
#define pack_color(%1,%2,%3) (%3 + (%2<<8) + (%1<<16))
dhud_color = pack_color(clamp_byte(red), clamp_byte(green), clamp_byte(blue));
dhud_x = _;
dhud_y = _:y;
dhud_effect = effects;
dhud_fxtime = _:fxtime;
dhud_holdtime = _:holdtime;
dhud_fadeintime = _:fadeintime;
dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
dhud_reliable = _:reliable;
return 1;
}
stock show_dhudmessage(index, const message[], any:...)
{
new buffer[128];
new numArguments = numargs();
if(numArguments == 2)
send_dhudMessage(index, message);
else if(index || numArguments == 3)
{
vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3);
send_dhudMessage(index, buffer);
}
else
{
new playersList[32], numPlayers;
get_players(playersList, numPlayers, "ch");
if(!numPlayers)
return 0;
new Array:handleArrayML = ArrayCreate();
for(new i = 2, j; i < numArguments; i++)
{
if(getarg(i) == LANG_PLAYER)
{
while((buffer[j] = getarg(i + 1, j++))) {}
j = 0;
if(GetLangTransKey(buffer) != TransKey_Bad)
ArrayPushCell(handleArrayML, i++);
}
}
new size = ArraySize(handleArrayML);
if(!size)
{
vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3);
send_dhudMessage(index, buffer);
}
else
{
for(new i = 0, j; i < numPlayers; i++)
{
index = playersList[i];
for(j = 0; j < size; j++)
setarg(ArrayGetCell(handleArrayML, j), 0, index);
vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3);
send_dhudMessage(index, buffer);
}
}
ArrayDestroy(handleArrayML);
}
return 1;
}
stock send_dhudMessage(const index, const message[])
{
message_begin(dhud_reliable? (index? MSG_ONE: MSG_ALL): (index? MSG_ONE_UNRELIABLE: MSG_BROADCAST), SVC_DIRECTOR, _, index);
write_byte(strlen(message) + 31);
write_byte(DRC_CMD_MESSAGE);
write_byte(dhud_effect);
write_long(dhud_color);
write_long(dhud_x);
write_long(dhud_y);
write_long(dhud_fadeintime);
write_long(dhud_fadeouttime);
write_long(dhud_holdtime);
write_long(dhud_fxtime);
write_string(message);
message_end();
}
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#25
Napisano 05.07.2012 11:29
to czlowieku nie uzywaj set_dhudmessage tylko set_hudemssage, przecież tam nie masz nawet takiego stocka
Zacznijmy od początku bo przeczytałem cały temat i nic nie rozumiem
Masz w pluginie ten stock ? jeżeli nie dodajesz na początku pluginu #include <dhudmessage> w którym już masz załączone te stocki, więc nasuwa się pytanie, po cholerę ci 2 razy to samo ? i właśnie dlatego głównie czepia się kompilator ale tutaj nikt nie potrafi tłumaczyć z angielskiego.
jeżeli masz stock w pluginie #include <dhudmessage> nie jest potrzebny bo tak na prawdę ten include masz już zawarty w pluginie
a i jeszcze jedno, set_dhudmessage nie korzysta z kanałów wiadomości więc ostatnim argumentem powinno być false albo true
Co do twojej prośby z pierwszego posta, najpierw wyświetlasz wiadomość
załóżmy na 2 sek. więc w argumencie Float:holdtime dajesz 2.0
później tworzysz taska na 2 sek. z jakąś funkcją
i w tej funkcji ponownie piszesz set_dhumessage, show_dhudmessage
A jeżeli chodziło ci o to by 2 wiadomości były naraz wyświetlane to wystarczy zmienić parametr Float:y o 0.02 i już nie będzie problemu
#26
Napisano 05.07.2012 11:33
#27
Napisano 05.07.2012 11:47
#28
Napisano 05.07.2012 12:13
#29
Napisano 05.07.2012 12:45
#31
Napisano 05.07.2012 21:01
#32
Napisano 05.07.2012 21:29
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#33
Napisano 05.07.2012 21:55
#34
Napisano 05.07.2012 22:21
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#35 Gość_21977_*
Napisano 05.07.2012 22:28
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych