Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryke

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:49
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 02.07.2012 21:48

proszę po raz kolejny, o kompilacje PLIKU.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.07.2012 21:55

Załączony plik  QTM_CodMod2.sma   51,88 KB  1 Ilość pobrań
  QTM_CodMod2.amxx

#3 patryke

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:49
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 02.07.2012 22:15

Dziękuję, Wszystko Działa. Prosiłbym o podanie błędów które źle wskazywały na kompilacje.
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.07.2012 22:24

1 błąd: Pozostawienie starego case 4 z COD:MW w funkcji PrzydzielPunkty_Handler, który dublował się z nowym ProCodModem.

Ostrzeżenie o braku znaku tabulacji w linii 481.
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))

Ostrzeżenie o złym spacingu w WybierzKlase()

I ostrzeżenie o niepotrzebnie zdefiniowanych
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
wewnątrz
if(!is_user_alive(id))
w funkcji PokazInformacje(id)
Identyczny kod był poza tym blokiem warunkowym.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych