Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak pozbyc sie modulu "cvar_util"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ntiger

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:O.....
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 02.07.2012 01:30

Witam, próbuje uporać się z jedna rzeczą.

Próbuje zrobić aby ten plugin nie potrzebował

#include <cvar_util>



aby się toego pozbyć wystarczy usunąć z kodu "



CvarCache("



z kodu:


CvarCache(get_cvar_pointer("sv_gravity" ),CvarType_Float,MoveVarsData[Gravity ] );



Próbowałem

o tak:

MoveVarsData[ Gravity ] = get_cvar_pointer( "sv_gravity" );




I nic wartos wynosila "-0.0"


​a wiec spróbowałem o tak: Gravity = get_cvar_num( "sv_gravity" );


​Wszystko ok, ale coś nie tak podczas gry, cala mapa jest zdefragmentowana.


​Nie mam juz totalnie siły do tego :(, wiec proszę was o pomoc.


Plugin: http://www.mediafire...5jsow9jwl5u7l38

+ załącznik

Załączone pliki


Użytkownik ntiger edytował ten post 02.07.2012 01:32


#2 ntiger

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:O.....
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 03.07.2012 03:50

Dobra widać nawet takiego łatwego gówna nikt nie umie ^^.

można zamknąć. Rozwiązanie:

podawałem liczbę np. Gravity "800" powinno być "800.00" (ponieważ to jest Float).

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.07.2012 04:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych