Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tłumaczenie

[ROZWIĄZANE] Małe spolszczenie pluginu na noże świetlne

Tłumaczenie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Słupski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:69
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 01.07.2012 20:16

Witam. Otóż posiadam na serwerze angielski plugin na noże świetlne. Po wpisaniu w say /color bądź /sabre wyświetla się menu:


Chciałbym, aby zamiast "Switch color of sabre" pisało "Wybierz kolor swojego miecza (kolor zmieni sie w nastepnej rundzie)"
a zamiast angielskich nazw kolorów, były polskie, oraz zamiast "Exit" było "Wyjście".

Chciałbym zmienić komendę /sabre na /kolor, a komendę /color zostawić bez zmian. Proszę nie zmieniać nic w modelach i sound'ach, bo to mam już wgrane, chodzi tylko o polskie menu :)

Oto plugin:

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Lightsaber"
#define VERSION "1.0.1"
#define AUTHOR "R3X"

#define KeysSabre (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230

#define KNIFE_RANGE_BONUS 50

//Sounds
new const gszOldSounds[][]={
	"weapons/knife_hit1.wav",
	"weapons/knife_hit2.wav",
	"weapons/knife_hit3.wav",
	"weapons/knife_hit4.wav",
	"weapons/knife_stab.wav",
	"weapons/knife_hitwall1.wav",
	"weapons/knife_slash1.wav",
	"weapons/knife_slash2.wav",
	"weapons/knife_deploy1.wav"
};
new const gszNewSounds[sizeof gszOldSounds][]={
	"weapons/ls_hitbod1.wav",
	"weapons/ls_hitbod2.wav",
	"weapons/ls_hitbod3.wav",
	"weapons/ls_hitbod3.wav",
	"weapons/ls_hit2.wav",
	"weapons/ls_hit1.wav",
	"weapons/ls_miss.wav",
	"weapons/ls_miss.wav",
	"weapons/ls_pullout.wav"
};
//Models - by xVox-Bloodstonex http://www.fpsbanana.com/skins/34512
new const gszRedModelP[]="models/p_r_lightsabre.mdl";
new const gszGreenModelP[]="models/p_g_lightsabre.mdl";
new const gszBlueModelP[]="models/p_b_lightsabre.mdl";

new const gszRedModelV[]="models/v_r_lightsabre.mdl";
new const gszGreenModelV[]="models/v_g_lightsabre.mdl";
new const gszBlueModelV[]="models/v_b_lightsabre.mdl";

new const gszModelW[]="models/w_lightsabre.mdl";



//Colors
enum{
	RED,
	GREEN,
	BLUE
}
new giColor[33]={BLUE,...};

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_menucmd(register_menuid("Saber"), KeysSabre, "PressedSaber")
	register_event("CurWeapon","eventKnife","be","1=1","2=29");
	
	register_forward(FM_EmitSound, "fwEmitSound",0);
	register_forward(FM_TraceHull, "fwTraceHull",0);
	
	register_clcmd("say /saber", "cmdChooseSabre");
	register_clcmd("say /color", "cmdChooseSabre");
}
public plugin_precache(){
	for(new i=0;i<sizeof gszNewSounds;i++)
		precache_sound(gszNewSounds[i]);
	precache_model(gszRedModelV);
	precache_model(gszGreenModelV);
	precache_model(gszBlueModelV);
	
	precache_model(gszRedModelP);
	precache_model(gszGreenModelP);
	precache_model(gszBlueModelP);
	
	precache_model(gszModelW);
}

//Forwards
public fwEmitSound(ent, channel, const sample[], Float:volume, Float:attenuation, fFlags, pitch){
	if(is_user_alive(ent) && (channel==1 || channel==3)){
		for(new i=0;i<sizeof gszOldSounds;i++){
			if(equal(sample,gszOldSounds[i])){
				engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, channel, gszNewSounds[i], volume, attenuation, fFlags, pitch);
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public fwTraceHull(const Float:v1[], const Float:v2[3], fNoMonsters, hullNumber, pentToSkip, ptr){
	if(is_user_alive(pentToSkip)){
		new Float:fEnd[3], Float:fNormal[3];
		get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, fEnd);
		get_tr2(ptr, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
		for(new i=0;i<3;i++)
			fEnd[i]+=(fNormal[i]*KNIFE_RANGE_BONUS);
		set_tr2(ptr, TR_vecEndPos, fEnd);
		return FMRES_OVERRIDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public eventKnife(id){
	new szVModel[32], szPModel[32];
	switch(giColor[id]){
		case RED:{
			copy(szVModel, 31, gszRedModelV);
			copy(szPModel, 31, gszRedModelP);
		}
		case GREEN:{
			copy(szVModel, 31, gszGreenModelV);
			copy(szPModel, 31, gszGreenModelP);
		}
		case BLUE:{
			copy(szVModel, 31, gszBlueModelV);
			copy(szPModel, 31, gszBlueModelP);
		}
		default:{
			return;
		}
	}

	set_pev(id, pev_viewmodel2, szVModel);
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, szPModel);
}
//cmds
public cmdChooseSabre(id){
	show_menu(id, KeysSabre, "\ySwitch color of sabre^n^n\w1. Red^n2. Green^n3. Blue^n^n0. Exit^n", -1, "Saber");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PressedSaber(id, key) {
	/* Menu:
	* Choose color of sabre
	* 1. Red
	* 2. Green
	* 3. Blue
	*
	* 0. Exit
	*/

	switch (key) {
		case 0: { // 1
			giColor[id]=RED;
		}
		case 1: { // 2
			giColor[id]=GREEN;
		}
		case 2: { // 3
			giColor[id]=BLUE;
		}
	}
}

Oczywiście będzie + za poprawny plugin

#2 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:1262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 01.07.2012 20:39

proszę powinno działać :)
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Lightsaber"
#define VERSION "1.0.1"
#define AUTHOR "R3X"

#define KeysSabre (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230

#define KNIFE_RANGE_BONUS 50

//Sounds
new const gszOldSounds[][]={
        "weapons/knife_hit1.wav",
        "weapons/knife_hit2.wav",
        "weapons/knife_hit3.wav",
        "weapons/knife_hit4.wav",
        "weapons/knife_stab.wav",
        "weapons/knife_hitwall1.wav",
        "weapons/knife_slash1.wav",
        "weapons/knife_slash2.wav",
        "weapons/knife_deploy1.wav"
};
new const gszNewSounds[sizeof gszOldSounds][]={
        "weapons/ls_hitbod1.wav",
        "weapons/ls_hitbod2.wav",
        "weapons/ls_hitbod3.wav",
        "weapons/ls_hitbod3.wav",
        "weapons/ls_hit2.wav",
        "weapons/ls_hit1.wav",
        "weapons/ls_miss.wav",
        "weapons/ls_miss.wav",
        "weapons/ls_pullout.wav"
};
//Models - by xVox-Bloodstonex http://www.fpsbanana.com/skins/34512
new const gszRedModelP[]="models/p_r_lightsabre.mdl";
new const gszGreenModelP[]="models/p_g_lightsabre.mdl";
new const gszBlueModelP[]="models/p_b_lightsabre.mdl";

new const gszRedModelV[]="models/v_r_lightsabre.mdl";
new const gszGreenModelV[]="models/v_g_lightsabre.mdl";
new const gszBlueModelV[]="models/v_b_lightsabre.mdl";

new const gszModelW[]="models/w_lightsabre.mdl";



//Colors
enum{
        RED,
        GREEN,
        BLUE
}
new giColor[33]={BLUE,...};

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

        register_menucmd(register_menuid("Saber"), KeysSabre, "PressedSaber")
        register_event("CurWeapon","eventKnife","be","1=1","2=29");

        register_forward(FM_EmitSound, "fwEmitSound",0);
        register_forward(FM_TraceHull, "fwTraceHull",0);

        register_clcmd("say /kolor", "cmdChooseSabre");
        register_clcmd("say /color", "cmdChooseSabre");
}
public plugin_precache(){
        for(new i=0;i<sizeof gszNewSounds;i++)
                precache_sound(gszNewSounds[i]);
        precache_model(gszRedModelV);
        precache_model(gszGreenModelV);
        precache_model(gszBlueModelV);

        precache_model(gszRedModelP);
        precache_model(gszGreenModelP);
        precache_model(gszBlueModelP);

        precache_model(gszModelW);
}

//Forwards
public fwEmitSound(ent, channel, const sample[], Float:volume, Float:attenuation, fFlags, pitch){
        if(is_user_alive(ent) && (channel==1 || channel==3)){
                for(new i=0;i<sizeof gszOldSounds;i++){
                        if(equal(sample,gszOldSounds[i])){
                                engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, channel, gszNewSounds[i], volume, attenuation, fFlags, pitch);
                                return FMRES_SUPERCEDE;
                        }
                }
        }
        return FMRES_IGNORED;
}
public fwTraceHull(const Float:v1[], const Float:v2[3], fNoMonsters, hullNumber, pentToSkip, ptr){
        if(is_user_alive(pentToSkip)){
                new Float:fEnd[3], Float:fNormal[3];
                get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, fEnd);
                get_tr2(ptr, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
                for(new i=0;i<3;i++)
                        fEnd[i]+=(fNormal[i]*KNIFE_RANGE_BONUS);
                set_tr2(ptr, TR_vecEndPos, fEnd);
                return FMRES_OVERRIDE;
        }
        return FMRES_IGNORED;
}
public eventKnife(id){
        new szVModel[32], szPModel[32];
        switch(giColor[id]){
                case RED:{
                        copy(szVModel, 31, gszRedModelV);
                        copy(szPModel, 31, gszRedModelP);
                }
                case GREEN:{
                        copy(szVModel, 31, gszGreenModelV);
                        copy(szPModel, 31, gszGreenModelP);
                }
                case BLUE:{
                        copy(szVModel, 31, gszBlueModelV);
                        copy(szPModel, 31, gszBlueModelP);
                }
                default:{
                        return;
                }
        }

        set_pev(id, pev_viewmodel2, szVModel);
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, szPModel);
}
//cmds
public cmdChooseSabre(id){
        show_menu(id, KeysSabre, "\yWybierz kolor swojego miecza (kolor zmieni sie w nastepnej rundzie)^n^n\w1. Czerwony^n2. Zielony^n3. Niebieski^n^n0. Wyjscie^n", -1, "Saber");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PressedSaber(id, key) {
        /* Menu:
        * Choose color of sabre
        * 1. Red
        * 2. Green
        * 3. Blue
        *
        * 0. Exit
        */

        switch (key) {
                case 0: { // 1
                        giColor[id]=RED;
                }
                case 1: { // 2
                        giColor[id]=GREEN;
                }
                case 2: { // 3
                        giColor[id]=BLUE;
                }
        }
}

  • +
  • -
  • 1

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#3 Słupski

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:69
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 03.07.2012 13:36

Plugin działa idealnie, leci plusik, dziękuję :)

Temat do zamknięcia

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.07.2012 13:39

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tłumaczenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych