Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Jak osłabić globalne skille?

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 01.07.2012 16:45

Tak jak w temacie jak osłabić globalne skille ?

Chodzi mi o to że chce osłabić skill pokemona którego aktualnie nie używamy.

Przykład.

Rapidash jest pokemonem globalnym.

Gram rapidashem - skill działa normalnie
Gram innym pokemonem lecz mam rapidasha przy sobie - skill jest o połowę słabszy.

Mam nadzieje że mnie zrozumieliście.
  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.07.2012 08:29

Tak wiem co to globalny skill ; )
W skill_defines.inl masz dużo definicji związanych ze dmg, zasięgiem itd. skilla.
Dam do przykładu mojego globalnego skill'a Voltorba Expolsion:
#define EXPLOSION_RADIUS            500     //radius of voltorb's explosion
#define EXPLOSION_DAMAGE            100     //max damage of voltorb's explosion
EXPLOSION_RADIUS - zasięg wybuchu
EXPLOSION_DAMAGE - maksymalne obrażenia wybuchu

Jeśli zmienisz 500 na większą liczbę to będzie miał dalszy zasięg, jeśli na mniejszą to mniejszy. To samo z obrażeniami, zmienisz 100 na większą to zada więcej, a jak zmienisz na mniejszą to zada mniej ; )
Po zmianach kompilujesz pokemod'a i gotowe.

BTW. "osłabić" czyli ? Przedłużenie skilla, usunięcie go czy co ? Bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem ; )
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 03.07.2012 08:56

Chodzi mi o to że gdy nie używamy naszego globalnego pokemona jako głównego jego licznik wszystkiego jest dzielony przez dwa.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych