Wiadome jest, że GoldSource nie obsługuje wszystkich jakości dźwięku, niestety niektórzy użytkownicy, nie zawsze skonwertują takowy dźwięk, na gorszą jakość. Potem oczywiście piszą na forum, że dźwięk odgrywa się co X rund albo wcale.
Najczęściej użytkownik nie wie, który sound jest wadliwy, musi się z tym trochę namęczyć.
Ten artykuł ma na celu pomóc takim osobom.
Krok pierwszy:
Wersja dla Nonsteama:
Tworzymy skrót Counter Strike.
Klikamy prawym na skrót -> Właściwości
W polu Element docelowy mamy ścieżkę do naszego Counter Strike'a na końcu ścieżki robimy przerwę (spacja) i dopisujemy -dev
Ma to wyglądać mniej więcej tak:
Wersja dla Steama:
Wygląda podobnie, może jest nawet łatwiej, a więc:
Wchodzimy do Biblioteki gier znajdujemy Counter Strike'a i klikamy właściwości
Powinno nam wyskoczyć takie cudo:
Klikamy na Parametry Startowe, wyskoczy nam okienko w okienku wpisujemy -dev i klikamy ok
Teraz uruchamiamy grę (w nonsteam'ie uruchamiamy grę skrótem, który zrobiliśmy, w steamie normalnie uruchamiamy)
Włączamy console:
Wpisujemy "developer 1" (bez "")
Od teraz widzimy więcej niż przeciętny gracz [w consoli]
Wchodzimy na swój serwer gdzie "dźwięk odgrywa się co kilka rund"
Teraz tylko wyczekujemy, aż runda będzie "cicha",
Wchodzimy w console i naszym oczom ukaże się wadliwy dźwięk.
Zdjęcie:
1. Wpisujemy developer 1
2. Wpisałem prawidłowy dźwięk z odpowiednią jakością, jak widać nie ma errora.
3. Wpisałem wadliwy dźwięk, który ma za dobrą jakość dla Counter Strike'a
4. Wyskakuje error, że nie można otworzyć dźwięku (ponieważ jest on za dobry).
Minusem tej metody jest to, że jak ścieżka do dźwięku będzie wadliwa to pojawi się ten sam komunikat, więc wniosek:
-sprawdzać ścieżki oraz jakość dźwięku !
Dla amxx.pl, zakaz kopiowania na inne fora, obrazki zrobione przez autora!
Użytkownik HubertTM edytował ten post 30.06.2012 19:54