Biblioteka która daje nam do rąk kilka fajnych funkcji do obsługi dźwięków
Napisana w prawie 100 % przez R3X ja stałem i się przyglądałem
Funkcje
ścieżkę podajemy bez cstrike/ w ścieżce musi się zawierać rozszerzenie pliku
wszystkie funkcje same rozpoznają czy to jest plik wav czy mp3
- sfile_get_duration(szFilename[])
zwraca długość utworu jako float działa źle jeśli plik mp3 jest zakodowany z zmiennym bitrate (VBR)
1 parametr ścieżka do pliku - get_duration(iData[SParam])
także zwraca długość utworu jako float ale z tą funkcją jest więcej jazdy
działa źle jeśli plik mp3 jest zakodowany z zmiennym bitrate (VBR)
1 parametr podajemy to co zwróci nam sfile_loaddata() - sfile_is_valid(szFilename[])
funkcja zwraca true jeśli plik jest obsługiwany przez cs'a czyli cs potrafi go odtworzyć
false jeśli jest inaczej - sfile_type(szFilename[])
zwraca SFILE_MP3 jeśli plik to mp3 lub SFILE_WAV gdy wav jeśli nie znajdzie pliku zwraca SFILE_UNKNOWN
1 parametr ścieżka do pliku - sfile_loaddata(szFilename[], iData[SParam])
ładuje informacje o pliku mp3 lub wav funkcja sama wybierze cóż to za plik jej dano ;D
zwraca SRES_NOT_EXISTS jeśli nie znajdzie pliku
dla pliku mp3
SRES_BAD_PARAMETERS jeśli plik będzie miał złe parametry
SRES_OK jeśli wszystko poszło dobrze
dla wav
SRES_BAD_SIGNATURE sygnatura pliku nie zgadza się z specyfikacją
SRES_OK jak mp3
1 Parametr ścieżka do pliku
2 Tablica do której zostaną zapisane są informacje
są to
SOUND_FREQ - częstotliwość dźwięku
SOUND_BYTERATE - byterate - ilość bitów na sekundę
SOUND_CHAN_NUM - ilość kanałów
SOUND_DURATION_F - czas float żeby ją poprawnie wyciągnąć używamy Float:iData[SOUND_DURATION_F]) lub get_duration(iData) - sfile_loaddata_mp3(szFilename[], iData[SParam])
to samo co sfile_loaddata ale tylko dla plików mp3 - sfile_loaddata_wav(szFilename[], iData[SParam])
to samo co sfile_loaddata ale tylko dla plików wav
Enumy i return
- SRES_BAD_PARAMETERS -2
- SRES_BAD_SIGNATURE -1
- SRES_NOT_EXISTS 0
- SRES_OK 1
//Typ pliku
- SFILE_UNKNOWN
- SFILE_WAV
- SFILE_MP3
//new iData[SParam];
- SOUND_FREQ
- SOUND_BYTERATE
- SOUND_CHAN_NUM
- SOUND_DURATION_F
Instalacja
plik soundinfo.inc wklejamy do folderu include kompilatora
w pluginie dopisujemy
#include <soundinfo>
Przykładowy kod
Spoiler
Download
soundinfo.inc 8,29 KB 186 Ilość pobrań
Użytkownik DarkGL edytował ten post 05.08.2010 01:02