Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem do Diablo2LOD - Monster_cfgPOMOCY "metamod/plugins.ini"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 XPrex

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.06.2012 16:05

Gdy Wpisze do pliku "matamod/plugins.ini" linię : " win32 addons\metamod\dlls\monster_mm.dll
lub win32 addons\monster\dlls\monster_mm.dll " to przy wlanczaniu wyskakuje taki ERROR i wyrzuca mnie z serwera :

------------------------

[MONSTER] Monster v3.00.07, 06/30/2002
[MONSTER] by botman / RollerPig <admin_bender@hotmail.com>
L 06/30/2012 - 16:33:54: -------- Mapchange to de_artur_v4 --------
Navigation map loaded.
Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'hostage/hretreat/sorry3.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct

-----------------------

Pobralem z amxx.pl [Paczka spolszczona przez Fattal.....]
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.06.2012 16:22

Problemem nie jest plugin.

Próbujesz precachować za dużo elementów.
Limit wynosi 512, a precachowane są zarówno dźwięki, sprite`y, jak i modele.
Warto także zauważyć, że część z elementów jest domyślnie precachowana przez HLDS oraz przez AMXX.

Pozbądź się niepotrzebnych pluginów, które precachują modele, sprite`y lub dźwięki.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych