Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

dodanie poszczegolnych mocy do klas
#1
Napisano 30.06.2012 14:00
1. Jak dodac klasie np 10hp po zabiciu kogos
2. jak dodac klasie kilka skokow
3. jak dodac klasie niewidzialnosc od razu na nozu
4. jak dodac klasie ubranie wroga po naladowaniu na nozu
5. jak dodac klasie archy od poczatku rundy
6. jak dodac szybkosc klasie po naladowaniu noza
7. jak dodan noze do zucania klasie
8. jak dodac klasie kusze/longjumpy/latarke/ firebala 9. jak dodac jak dodac klasie dmg i szybkosc na okreslony czas po uzyciu bindu
10. jak dodac leczenie na nozu i z kazda bronia
11. jak dodac teleportacje na nozu (PPM)
12. jak dodac wyciszenie krokow na nozu
13. jak dodac dodatkowy xp/kase za hs
14. jak dac klasie szybszy xp
15. jak dodac klasie auto bh
16. jak dodac klasie ammo po zabiciu kogos
17. jak dodac klasie item po naladowaniu na nozu
#2
Napisano 30.06.2012 15:08
http://amxx.pl/topic...klas-nowe-menu/
tu masz wiele więcej - http://amxx.pl/forum...iki-oraz-latki/
#3
Napisano 30.06.2012 15:49
#4
Napisano 30.06.2012 16:15
A to moce które możesz dodać - http://amxx.pl/topic...ch-przedmiotow/
Mam nadzieję że pomogłem.
#5
Napisano 30.06.2012 16:23
#6
Napisano 30.06.2012 17:40
a fexus co ty wniosłes do tematu? bo chyba nic
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 30.06.2012 17:40
#7
Napisano 30.06.2012 17:43
#8
Napisano 30.06.2012 18:12
#9
Napisano 30.06.2012 18:21
1. Robisz zmienna jakas_moc[33]
2. W mocy dajesz warunek, że jeśli jakas_moc ma wartość 1 to moc działa.
3. Gdy wywołujesz taska nadaj tej zmiennej wartość 1 oraz puść taska, który prowadzi do publica z zerowaniem tej zmiennej.
Łatwiej nie umiem wytłumaczyć.
#10
Napisano 30.06.2012 18:32
#11
Napisano 30.06.2012 18:40
Np:
player_b_silent // Ciche chodzenie
Robimy tak:
player_b_silent[33] = 1// to jest zmienna mocy
//teraz właśnie dodajemy warunek tak jak napisał to Onyke.
player_b_silent[id] = 1// w zależności nie raz możesz dawać to w RoundStart a tam wywołany warunku wygląda trochę inaczej:
player_b_silent[i] = 1// nie będę tego rozwijał bo się pogubisz

Teraz chyba najważniejsze dla ciebie czyli wywołanie tego taska:
set_task ( 5.0, "ciche chodzenie", id )// w poradniku który dał ci Onyke masz napisane co oznaczają poszczególne parametry.
Potem wywołujesz to do poszczególnej klasy i tyle w case masz moce klasy. Oczywiście w zależności jakiego Diablo Moda masz.
Łatwiej tego już wytłumaczyć nie umiem. Mam nadzieję że to co ci dałem ja i Onyke pomoże ci. Moce masz tu - [Tutorial] Tworzenie nowych przedmiotów - Poradniki oraz Łatki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
funkcje czasowe tu - set_task - funkcje czasowe - Tutoriale - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zresztą już ci to podawaliśmy.
Użytkownik Play4Fun edytował ten post 30.06.2012 18:42
#12
Napisano 30.06.2012 20:46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych