Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crash serwera (Diablo error logi)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.06.2012 09:46

Witam mam pewien problem z errora silnika Diablo Mod.

To są logi serwera -

Spoiler


To jest wycinek .sma w których jest linia 1282 - get_user_flags
Spoiler


Czy ktoś wie jak te error logi usunąć? - wczoraj w nocy mój serwer padł przez co stracić mogę garczy, nie zabardzo wiem jak te errory usunąć... Bardzo proszę o pomoc i z góry Dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#2 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.07.2012 20:35

ref@ jest ktoś kto jest mi w stanie pomóc xD
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.07.2012 20:37

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

ModyDiablo ModProblemy

#4 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.07.2012 10:45

Wstaw ten public w normalnych znacznikach
[sma][/sma]
to ci pomogę :)
  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 07.07.2012 11:55

Pętle zaczynaj od 1 + przed sprawdzeniem czy gracz ma flagę sprawdź czy jest podłączony z serwerem.
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.07.2012 14:19

a najlepiej przerób to pod
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "RoundStart", 1)

i bez żadnych pętli możesz używać id.
  • +
  • -
  • 1

#7 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.07.2012 14:47

Dzięki - pomogło Gh0st

speedkill - twój pomysł też Good ale więcej roboty :D nie pomyślałem że w tym jest błąd.

Łapcie chłopaki po + i dzięki do zamknięcia.

@EDIT

Nie wiem dlaczego ale nie mogę edytować postu dlatego przepraszam za Double. Mam nadzieję że warna nie dostanę.

Wystąpił jeszcze jeden error a mianowicie:
Spoiler


Spoiler


Dokładnie chodzi o tą linijkę:
pev(ent,pev_classname,classname,31);

Z góry dziękuję za pomoc i zainteresowanie się moim problemem ;)
MarWit (08.07.2012 15:27):
Posty zostały połączone.

  • +
  • -
  • 0

#8 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.07.2012 21:20

na początku tego publicka w którym znajduje się błąd dopisz:

if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

I obejrzyj: http://amxx.pl/dokum.../f696/pev-valid
żeby wiedzieć co cię poprawia :)

powinien wyglądać tak:

public fwd_touch(ent,id)
{


if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;

static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);

if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id]){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}

P.S.
tutaj masz z poprawną tabulacją: http://wklej.org/id/786756/

Użytkownik Gh0st edytował ten post 08.07.2012 21:31

  • +
  • -
  • 1

#9 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.07.2012 22:00

Hmmm nadal ten sam error.
Próbowałem z tą poprawną tabulacją ale nadal error...

Masz może jakieś inne pomysły :D Ale i tak + leci
  • +
  • -
  • 0

#10 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.07.2012 11:18

Wstaw tu aktualne .sma diablo moda :)
  • +
  • -
  • 0

#11 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 11.07.2012 15:17

A da radę bez tego .sma?

Bo chciałbym ogólnie tą moją modyfikację v1.4 wstawić na forum ale chcę tego errora usunąć...
  • +
  • -
  • 0

#12 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.07.2012 20:16

wstaw tu całą funkcje fwd_touch(ent, id)
  • +
  • -
  • 0

#13 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.07.2012 20:30

Po restarcie serwera dobra tabulacja podziałała ale są jeszcze dwa errory.

Spoiler


A oto dwie funkcje:
Spoiler


Ona jest od tego erroru z "read_flags" dokładnie to chodzi o
new keys = read_flags(flags)

A to druga funkcja z errorem set_user_armor:
Spoiler


A tu chodzi o
if(player_class[i] == Demon) set_user_armor(i,999)
if(player_class[i] == Aniol) set_user_armor(i,999)

Myślałem żeby może na początku funkcji RoundStart dodać to:
if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id))

Jak myślisz? oczywiście lecą + i dzięki już z góry za pomoc.

Użytkownik Play4Fun edytował ten post 13.07.2012 20:30

  • +
  • -
  • 0

#14 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 16.07.2012 23:10

@Ref

Pomożecie :D lecą +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych