Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie licznika respawnów [ZM]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mavefus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 29.06.2012 15:01

Witam.

Krótka prósba, bo zajmie to specjalistom zapewne kilka minut. Chciałbym, aby w tym pluginie dodano pokazywanie graczowi czasu do odrodzenia się oraz ich liczbę, jaka pozostała np: na środku ekranu "Odrodzisz sie za 5 sek" i w lewym dolnym rogu np [ZM Repsawn] Pozostały ci 3 respawny.

Kod:

#include < amxmodx >

#include < zombieplague >
#include < hamsandwich >
#include < cstrike >

#define PLUGIN "[ZP]: Custom respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Weltgericht"

enum (+= 100)
{
TASK_SPAWN
}

enum cvar
{
spawndelay,
amount,
nemesis,
survivor,
plague,
swarm
}

new pcvarcvary
new current[33] = 0
new bool: ended = false

#define ID_SPAWN (taskid - TASK_SPAWN)

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

events()
cvars()
}

public events()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
}

public cvars()
{
pcvar[spawndelay] = register_cvar("zp_spawn_delay", "2.0")
pcvar[amount] = register_cvar("zp_spawn_amount", "3")

pcvar[nemesis] = register_cvar("zp_respawn_in_nemesis", "0")
pcvar[survivor] = register_cvar("zp_respawn_in_survivor", "0")
pcvar[plague] = register_cvar("zp_respawn_in_plague", "1")
pcvar[swarm] = register_cvar("zp_respawn_in_swarm", "1")
}

public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return

remove_task(id+TASK_SPAWN)
return
}

public fw_PlayerKilled(victim, attacker, shouldgib)
{
if(zp_is_nemesis_round() && !get_pcvar_num(pcvar[nemesis]))
return

if(zp_is_survivor_round() && !get_pcvar_num(pcvar[survivor]))
return

if(zp_is_plague_round() && !get_pcvar_num(pcvar[plague]))
return

if(zp_is_swarm_round() && !get_pcvar_num(pcvar[swarm]))
return

set_task(get_pcvar_float(pcvar[spawndelay]), "respawn_player_task", victim+TASK_SPAWN)
return
}

public respawn_player_task(taskid)
{
if(!is_user_connected(ID_SPAWN))
{
remove_task(ID_SPAWN+TASK_SPAWN)
return
}

if(current[ID_SPAWN] >= get_pcvar_num(pcvar[amount]))
{
remove_task(ID_SPAWN+TASK_SPAWN)
return
}

if(ended)
{
remove_task(ID_SPAWN+TASK_SPAWN)
return
}


if(cs_get_user_team(ID_SPAWN) != CS_TEAM_SPECTATOR && cs_get_user_team(ID_SPAWN) != CS_TEAM_UNASSIGNED)
{
if(zp_is_nemesis_round())
{
zp_respawn_user(ID_SPAWN, ZP_TEAM_HUMAN)
current[ID_SPAWN]++
return
}
else if(zp_is_plague_round())
{
random_spawn(ID_SPAWN)
return
}
else if(zp_is_swarm_round())
{
random_spawn(ID_SPAWN)
return
}

zp_respawn_user(ID_SPAWN, ZP_TEAM_ZOMBIE)
current[ID_SPAWN]++
}
return
}

public zp_round_ended(winter)
{
ended = true
}

public zp_round_started()
{
ended = false

new MaxPlayers = get_maxplayers()

for (new player = 1; player <= MaxPlayers; player++)
{
current[player] = 0
}
}

stock random_spawn(id)
{
switch(random_num(0,1))
{
case 0:
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
current[id]++
}
case 1:
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_HUMAN)
current[id]++
}
}
}


Za szybką odpowiedź daję reputacje.

Użytkownik benio101 edytował ten post 29.06.2012 15:49
Zamiana znacznika QUOTE na SMA

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych