Czesc, chcialbym sie dowiedziec za co odpowiada pev_effects i jakie przyjmuje wartosci ( oraz co daja wizualnie te wartosci ).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

pev_effects za co odpowiada ?
Temat rozp. Fili:P, 29.06.2012 13:13
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.06.2012 13:13
#2
Napisano 29.06.2012 13:37
#define EF_BRIGHTFIELD 1 // Swirling cloud of particles
#define EF_MUZZLEFLASH 2 // Single frame ELIGHT on entity attachment 0
#define EF_BRIGHTLIGHT 4 // DLIGHT centered at entity origin
#define EF_DIMLIGHT 8 // Player flashlight
#define EF_INVLIGHT 16 // Get lighting from ceiling
#define EF_NOINTERP 32 // Don't interpolate the next frame
#define EF_LIGHT 64 // Rocket flare glow sprite
#define EF_NODRAW 128 // Don't draw entity
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 29.06.2012 14:54
A coś więcej albo screeny ?
#4
Napisano 05.07.2012 19:19
NO_DRAW używałem zamiast renderingu z alfą 0 (działa z grafiką software)
BRIGHTFIELD wygląda jak particle wokół bytu,
reszta to światła
BRIGHTFIELD wygląda jak particle wokół bytu,
reszta to światła
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych