Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Horsemann Healthbar


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 27.06.2012 20:02

Requires:SDKHooksDid it ever bug you that Monoculus has a health bar while the Horseless Headless Horsemann doesn't? Especially since get an achievement for killing the HHH with melee weapons?Well, worry no more!Limitations:
  • Only the first Horsemann spawned controls the health bar.
    • If multiple Horsemann are present, killing the first one will cause the health bar to show the next one's health.
  • If any of Monoculus are present, the Horsemann (menn?) will not control the health bar. This is to avoid an issue where the two fight over control of the health bar, with it reflecting the health of the last one damaged. This fix will be rolled out to Freak Fortress 2 soon, as well.
  • Doesn't work with Be The Horsemann or any other plugin that changes players into the Horsemann.
There's only one cvar:horsemann_healthbar_enabled - 0/1 - default 1 (enabled)As far as I can tell, the healthbar correctly disappears when the boss is killed. Let me know if you see differently.Edit: Expect this to be more useful if I can get Force Holidays to consistently spawn the Horsemann on cp_manor_event. Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (horsemann_healthbar.sp - 3.6 KB) Dołączona grafika horsemann_healthbar.smx (4.0 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych