Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szybkość wczytywania danych Mysql

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Acer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 26.06.2012 20:22

Witam, mam pytanie.
Chciałbym przerobić swój silnik na zapis mysql. Tylko niewiem jak długo będą się lvl wczytywać, mam serwer na zabijaka, i z tamtąd bazę danych, mogę też wykorzystać bazę z unixstorm, bądź proserwer.pl.
U której najszybciej się będą wczytywać lvl. Poza tym czy jest sens zmiany na mysql, podajcie jakie korzyści, jakie wady. Czytałem też ze po 30 sec. około lvl się wczytają, ale co przed tymi 30 secundami ?
Dziękuje z góry za odpowiedź.

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.06.2012 21:09

Mi tam na diablo lvle wczytują się po kilku/nastu sekundach, oczywiście jeśli nie ma jakichś problemów z bazą, bo te jednak raz na jakiś czas występują. Ogólnie wszystko zależy od sposobu w jakim został napisany kod wykorzystujący bazę danych. A czy się opłaca? Oczywiście, że tak ;]
1. Łatwe zarządzanie statami każdego gracza (potrzebny jakiś panel na www, choć można to też robić, np. w panelu phpmyadmin).
2. Mniej przeciążony serwer, bo jednak duże pliki vault przeciążają serwer (wystarczy spojrzeć na zużycie cpu).
Według mnie wad nie ma, ale pewnie dla niektórych będzie to długie wczytywanie się lvli, ale tak jak napisałem to zależy od tego w jaki sposób mamy to zrobione, no i także od tego gdzie mamy bazę danych, na pewno unix będzie lepszym wyborem niż proserwer, a co do zabijaki to nie będę się wypowiadał, bo nie wiem jak tam jest.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Acer

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 27.06.2012 19:15

Ok, dzięki za odpowiedź.

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Google (1)