Dodanie Do Klasy Pare Dodatków.
kamil22771
26.06.2012
Doda mi ktos do tej klasy VVV żeby miala (12 skoków, 75widoczności, Famas, AWP 1/2, M4A1, Deagl, Zestaw Granatów 1/2 He, klasa zabespieczona na Admin_poziom G)---noi otrzywiscie to dmg z Famasa co juz jest zamontowane...z góry dzikuje ;]
proszę o plik sma.
VVV
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Master";
new const opis[] = "Większ dmg z famasa + int";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:Damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.34, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Athrenaline
26.06.2012
Sma lap skomplikuj
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "VVV"; new const opis[] = "12 skokow , 75 niewidki , all granaty "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 60; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 12; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
kamil22771
26.06.2012
dales wszystko oco prosilem??
tylko daj 11 bo jak sie da 11 to będzie 12 skoków
