Mam problem z odtwarazniem dzwieku w tej funkcji:
//moc bestii
public bestiaon(id)
{
if(player_class[id] == Bestia){
c_bestia[id] = 1
set_gravitychange(id)
set_speedchange(id)
change_health(id,50,0,"")
set_task(15.0, "bestiaoff", id)
//client_cmd(id, "spk diablosound/rykkk");
//emit_sound(id, CHAN_AUTO, "diablosound/rykkk.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
//engfunc(EngFunc_EmitSound,ent,CHAN_AUTO,"diablosound/rykkk.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
//emit_sound(id, CHAN_STATIC, "rykbestii.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//emit_sound (id, 0, "rykbestii.wav", 0.5, 0.8,0, 100 )
msg_bartime2(id, 15)
}
}Próbowałem odtworzeć tymi wszystkimi sposobami, bezskutecznie.
Funkcja jest wywoływana na binda.
Dzięki za pomoc.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 24.06.2012 12:29


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










