Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Plugin /ruletka przerobieniePrzerobienie

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Elitzone

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 24.06.2012 12:10

Znalazłem plugin /ruletka na serwer zombie mod ale chciałbym go przerobić , żeby napisy z nagrodami były w lewym górym rogu ekranu .


np

[Ruletka] KC KAROLINA WYGRAŁA 2AP - lewy górny róg ekranu


Można jeszcze prosić o wgranie colorchat??



http://pastebin.com/vCJgLPvs sma ruletki





color chat http://forums.allied...ad.php?p=851160


do tych napisów nigdzie nie znalazłem ale wiem że coś takiego jest .
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.06.2012 12:54

ColorChar to kolorowe napisy na sayu (teamsayu), dokładnie kolory
  • źółty (domyślny)
  • zielony
  • niebieski
  • czerwony
  • szary
Napisy w dowolnym miejscu ekranu to napisy HUD i te nie mają ograniczeń kolorów (całe RGB),
ograniczenie to jedynie liczba 4 kanałów wiadomości HUD.

Jeśli chcesz mieć napis w lewym górnym rogu to tylko i wyłącznie HUD, nie ColorChat, z którego już korzysta Twój plugin.

Zamiast
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 ...");
użyj set_hudmessage, a następnie
show_hudmessage(id, "[Ruletka] ...");


#3 Elitzone

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 24.06.2012 13:30

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <zombieplague>

new bool: uzyl[33] = false
new cvar

public plugin_init() {
		register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim")
		register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
		register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
		register_clcmd("/ruletka","ruletka")
		set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")

		cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0")
}

public client_authorized(id)
		client_cmd(id, "bind F5 ^"/ruletka^"")

public ruletka(id) {
		if(!is_user_alive(id)) {
				ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !")
				return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(uzyl[id])
				ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
		else {
				uzyl[id] = true
				set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id)
				ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ")



		}
		return PLUGIN_HANDLED
}

public tensecwait(id) {
		switch(random_num(1,17)) {
				case 1: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 25 AP");
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
				}
				case 2: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 2AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
				}
				case 3: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 8AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
				}
				case 4: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 4 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
				}
				case 5: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales -5AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
				}
				case 6: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales -15AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
				}
				case 7: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 5 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
				}
				case 8: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 5 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
				}
				case 9: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 10 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
				}
				case 10:{
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 1 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
				}
				case 11: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 3 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
				}
				case 12: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 6 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
				}
				case 13: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 9 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
				}
				case 14: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 10 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
				}
				case 15: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 13 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
				}
				case 16: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 7 AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
				}
				case 17: {
						show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha Przegrales 30AP")
						zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30)
				}
		}
		set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b")
}

public czekaj(id) {
		for(new id=1;id <33; id++)
				uzyl[id] = false
}

public printer() {
		ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka lub wcisnij F5")
		ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Ruletka zrobiona przez Hederasal ")
		ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Ruletka ZM zrobiona dla RzeZnia.eu")





Ale nie wiem jak nauczyć ruletke co to jest ...
Czy możecie sprawdzić i ją zrobić daje +++

Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 24.06.2012 13:30

  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.06.2012 13:52

Przed show_hudmessage, musisz najpierw wykonać set_hudmessage, o czym pisałem wyżej.
W funkcji set_hudmessage ustawiasz kolor wiadomości (RGB), położenie oraz kilka innych parametrów, które pominiemy.
Funkcja show_hudmessage nie ma parametru koloru (nie wiem, gdzie ją w dokumentacji znalazłeś), lecz numer gracza (jako pierwszy parametr) lub zero (wiadomość do wszystkich) oraz treść wiadomości (jako drugi parametr).

Gotowy kod z usuniętą reklamą konkurencji oraz usuniętym autobindem:

Załączony plik  Untitled.sma   6,3 KB  35 Ilość pobrań
  Untitled.amxx

#5 Elitzone

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 24.06.2012 22:32

Jeszcze mam prośbę :D


Ładnie cacy działa ale trzeba ruletke nauczyć kilka rzeczy ;D


#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <zombieplague>

new bool: uzyl[33] = false
new cvar

public plugin_init() {
				register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim")
				register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
				register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
				register_clcmd("/ruletka","ruletka")
				set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")

				cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0")
}

public ruletka(id) {
				if(!is_user_alive(id)) {
								ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !")
								return PLUGIN_HANDLED
				}
				if(uzyl[id])
								ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
				else {
								uzyl[id] = true
								set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id)
								ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ")



				}
				return PLUGIN_HANDLED
}

public tensecwait(id) {
				set_hudmessage(255,255,255,0.1,0.1);
				switch(random_num(1,17)) {
								case 1: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP");
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
								}
								case 2: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
								}
								case 3: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
								}
								case 4: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
								}
								case 5: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
								}
								case 6: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
								}
								case 7: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
								}
								case 8: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
								}
								case 9: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
								}
								case 10:{
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales  M249 ")
												give_item(id, "FN M249 Para")
								}
								case 11: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
								}
								case 12: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
								}
								case 13: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
								}
								case 14: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
								}
								case 15: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
												give_item(id, "weapon_flashbang")
												give_item(id, "weapon_hegrenade")
												give_item(id, "weapon_smokegrenade")

								}
								case 16: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
												zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
								}
								case 17: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
												set_user_health(id,1);
								}
				case 18: {
				   		 show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
				}							   give_item(id,"Kevlar");
	   								 give_item(id, "Kevlar_100");
		   		 }
				case 19: {
				   		  show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP
						 set_user_health(id,4000);
				   		
				set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b")
}

public czekaj(id) {
				for(new id=1;id <33; id++)
								uzyl[id] = false
}

public printer()
				ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")




Trzeba ją tego nauczyć

case 17: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
												set_user_health(id,1);
								}
				case 18: {
				   		 show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
				}							   give_item(id,"Kevlar");
	   								 give_item(id, "Kevlar_100");
		   		 }
				case 19: {
				   		  show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP
						 set_user_health(id,4000);
  case 15: {
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
												give_item(id, "weapon_flashbang")
												give_item(id, "weapon_hegrenade")
												give_item(id, "weapon_smokegrenade")

								}

case 10:{
												show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales  M249 ")
												give_item(id, "FN M249 Para")
								}




A można też prosić aby napisy były troszkę większe i żeby były hmm zielony/ czerwaone

Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 24.06.2012 22:34

  • +
  • -
  • 0

#6 Elitzone

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 26.06.2012 13:04

odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.06.2012 14:00

random_num(1,17)
generuje Ci losową liczbę n∈ℕ[1;17], tak więc case 18 czy case 19 nigdy nie będą spełnione.
Użyj
random_num(1,19)
by móc wylosować 18 bądź 19.

Większe napisy niż standardowe hudmessages uzyskasz, używając dHudmessages.

#8 Elitzone

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 26.06.2012 14:28

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <zombieplague>

new bool: uzyl[33] = false
new cvar

public plugin_init() {
			    register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim")
			    register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
			    register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
			    register_clcmd("/ruletka","ruletka")
			    set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")

			    cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0")
}

public ruletka(id) {
			    if(!is_user_alive(id)) {
							    ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !")
							    return PLUGIN_HANDLED
			    }
			    if(uzyl[id])
							    ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
			    else {
							    uzyl[id] = true
							    set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id)
							    ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ")



			    }
			    return PLUGIN_HANDLED
}

public tensecwait(id) {
			    set_dhudmessage(255,255,255,0.1,0.1);
			    switch(random_num(1,22)) {
							    case 1: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP");
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
							    }
							    case 2: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
							    }
							    case 3: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
							    }
							    case 4: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
							    }
							    case 5: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
							    }
							    case 6: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
							    }
							    case 7: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
							    }
							    case 8: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
							    }
							    case 9: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
							    }
							    case 10:{
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 1 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
							    }
							    case 11: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
							    }
							    case 12: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
							    }
							    case 13: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
							    }
							    case 14: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
							    }
							    case 15: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 13 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
							    }
							    case 16: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
							    }
							    case 17: {
											    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz pecha Przegrales 30AP")
											    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30)
							    }
                
                case 18: {
                   		 show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP")
											    set_user_health(id,4000);
                case 19: {    
                   		 show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
											    set_user_health(id,1);
       				 case 20: {
                   		 show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
											    give_item(id,"Kevlar");
											    give_item(id, "Kevlar_100");
           		 }
                case 21: {
               				 show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
											    give_item(id, "weapon_flashbang")
											    give_item(id, "weapon_hegrenade")
											    give_item(id, "weapon_smokegrenade")
           		 }
                case 22: {
                   		 show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 2000HP")
											    set_user_health(id,200);


			    }
			    set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b")
}

public czekaj(id) {
			    for(new id=1;id <33; id++)
							    uzyl[id] = false
}

public printer()
			    ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")




Proszę o poprawe i podanie sma
dzięki za chęci ale jak ja robie to mi nie wychodzi ;D
  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.06.2012 14:36

Załączony plik  ruletkabkj5nmxcvjgok.sma   10,15 KB  51 Ilość pobrań
  ruletkabkj5nmxcvjgok.amxx

#10 Elitzone

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 26.06.2012 16:06

za***iście działa ;)

Ale jeszcze mam coś jak możesz :D


case 21: {
														 show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
																								give_item(id, "weapon_flashbang")
																								give_item(id, "weapon_hegrenade")
																								give_item(id, "weapon_smokegrenade")
								 }

żeby to było tylko dla HUMANA

a
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
	  give_item(id, "weapon_hegrenade")
to tylko dla Zombie



i jak coś nie działa

case 20: {
												 show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
																								give_item(id,"Kevlar");
																								give_item(id, "Kevlar_100");
								 }



Jak możesz dodaj to i craw podaj Otrzymujesz 50% większe DMG na 20-25 sec
Połowę mniejsza grawitacja
Dostajesz niewidzialność i nieśmiertelność na 10-15 sek
Zostajesz slapowany przez 15-30sek
Dostajesz przyśpieszenie na 10-15 sek
Dostajesz 5% szans na strzał ponad 1000dmg z każdej broni (przez całą rundę)
Nie możesz atakować przez 15-25 sek
Dostajesz 10% szansę na otrzymywanie 1 ap za każdy strzał w Ciebie (przez całą rundę)

Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 26.06.2012 16:09

  • +
  • -
  • 0

#11 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 26.06.2012 16:39

Zamień to



give_item(id,"Kevlar");
give_item(id, "Kevlar_100"); }

na to


set_user_armor ( id, 100 )

a żeby było na ct i dla tt to zrób tak

public ruletka_ct(id) {

switch(random_num(1, 15))
{
case 1:
{


a dla tt

public ruletka_tt(id) {

switch(random_num(1, 15))
{
case 1:
{


Użytkownik TheRock edytował ten post 26.06.2012 16:51

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych