Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 24.06.2012 12:10
np
[Ruletka] KC KAROLINA WYGRAŁA 2AP - lewy górny róg ekranu
Można jeszcze prosić o wgranie colorchat??
http://pastebin.com/vCJgLPvs sma ruletki
color chat http://forums.allied...ad.php?p=851160
do tych napisów nigdzie nie znalazłem ale wiem że coś takiego jest .
#2
Gość_21977_*
Napisano 24.06.2012 12:54
- źółty (domyślny)
- zielony
- niebieski
- czerwony
- szary
ograniczenie to jedynie liczba 4 kanałów wiadomości HUD.
Jeśli chcesz mieć napis w lewym górnym rogu to tylko i wyłącznie HUD, nie ColorChat, z którego już korzysta Twój plugin.
Zamiast
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 ...");użyj set_hudmessage
show_hudmessage(id, "[Ruletka] ...");
#3
Napisano 24.06.2012 13:30
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <zombieplague>
new bool: uzyl[33] = false
new cvar
public plugin_init() {
register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim")
register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
register_clcmd("/ruletka","ruletka")
set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")
cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0")
}
public client_authorized(id)
client_cmd(id, "bind F5 ^"/ruletka^"")
public ruletka(id) {
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(uzyl[id])
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
else {
uzyl[id] = true
set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id)
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public tensecwait(id) {
switch(random_num(1,17)) {
case 1: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 25 AP");
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
}
case 2: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 2AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
}
case 3: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 8AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
}
case 4: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 4 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
}
case 5: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales -5AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
}
case 6: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales -15AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
}
case 7: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 5 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
}
case 8: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 5 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
}
case 9: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 10 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
}
case 10:{
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 1 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
}
case 11: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 3 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
}
case 12: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 6 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
}
case 13: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales 9 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
}
case 14: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 10 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
}
case 15: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 13 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
}
case 16: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przegrales 7 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
}
case 17: {
show_hudmessage(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha Przegrales 30AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30)
}
}
set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b")
}
public czekaj(id) {
for(new id=1;id <33; id++)
uzyl[id] = false
}
public printer() {
ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka lub wcisnij F5")
ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Ruletka zrobiona przez Hederasal ")
ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Ruletka ZM zrobiona dla RzeZnia.eu")Ale nie wiem jak nauczyć ruletke co to jest ...
Czy możecie sprawdzić i ją zrobić daje +++
Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 24.06.2012 13:30
#4
Gość_21977_*
Napisano 24.06.2012 13:52
W funkcji set_hudmessage
Funkcja show_hudmessage
Gotowy kod z usuniętą reklamą konkurencji oraz usuniętym autobindem:
Untitled.sma 6,3 KB 59 Ilość pobrań
Untitled.amxx
#5
Napisano 24.06.2012 22:32
Ładnie cacy działa ale trzeba ruletke nauczyć kilka rzeczy ;D
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <zombieplague>
new bool: uzyl[33] = false
new cvar
public plugin_init() {
register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim")
register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
register_clcmd("/ruletka","ruletka")
set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")
cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0")
}
public ruletka(id) {
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(uzyl[id])
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
else {
uzyl[id] = true
set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id)
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public tensecwait(id) {
set_hudmessage(255,255,255,0.1,0.1);
switch(random_num(1,17)) {
case 1: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP");
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
}
case 2: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
}
case 3: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
}
case 4: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
}
case 5: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
}
case 6: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
}
case 7: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
}
case 8: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
}
case 9: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
}
case 10:{
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales M249 ")
give_item(id, "FN M249 Para")
}
case 11: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
}
case 12: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
}
case 13: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
}
case 14: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
}
case 15: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 16: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
}
case 17: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
set_user_health(id,1);
}
case 18: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
} give_item(id,"Kevlar");
give_item(id, "Kevlar_100");
}
case 19: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP
set_user_health(id,4000);
set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b")
}
public czekaj(id) {
for(new id=1;id <33; id++)
uzyl[id] = false
}
public printer()
ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")
Trzeba ją tego nauczyć
case 17: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
set_user_health(id,1);
}
case 18: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
} give_item(id,"Kevlar");
give_item(id, "Kevlar_100");
}
case 19: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP
set_user_health(id,4000);
case 15: {
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 10:{
show_hudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales M249 ")
give_item(id, "FN M249 Para")
}
A można też prosić aby napisy były troszkę większe i żeby były hmm zielony/ czerwaone
Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 24.06.2012 22:34
#6
Napisano 26.06.2012 13:04
#7
Gość_21977_*
Napisano 26.06.2012 14:00
random_num(1,17)generuje Ci losową liczbę n∈ℕ∩[1;17], tak więc case 18 czy case 19 nigdy nie będą spełnione.
Użyj
random_num(1,19)by móc wylosować 18 bądź 19.
Większe napisy niż standardowe hudmessages uzyskasz, używając dHudmessages.
#8
Napisano 26.06.2012 14:28
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <zombieplague>
new bool: uzyl[33] = false
new cvar
public plugin_init() {
register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim")
register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
register_clcmd("/ruletka","ruletka")
set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")
cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "2.0")
}
public ruletka(id) {
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?? !")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(uzyl[id])
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
else {
uzyl[id] = true
set_task(get_pcvar_float(cvar), "tensecwait",id)
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie nagrody ")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public tensecwait(id) {
set_dhudmessage(255,255,255,0.1,0.1);
switch(random_num(1,22)) {
case 1: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP");
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
}
case 2: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
}
case 3: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
}
case 4: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
}
case 5: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
}
case 6: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
}
case 7: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
}
case 8: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
}
case 9: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
}
case 10:{
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 1 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
}
case 11: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
}
case 12: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
}
case 13: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
}
case 14: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
}
case 15: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 13 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
}
case 16: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
}
case 17: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz pecha Przegrales 30AP")
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30)
}
case 18: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 4000HP")
set_user_health(id,4000);
case 19: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
set_user_health(id,1);
case 20: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
give_item(id,"Kevlar");
give_item(id, "Kevlar_100");
}
case 21: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 22: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś 2000HP")
set_user_health(id,200);
}
set_task(180.0, "czekaj", _, _, _, "b")
}
public czekaj(id) {
for(new id=1;id <33; id++)
uzyl[id] = false
}
public printer()
ColorChat(0, RED, "[Ruletka ]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")
Proszę o poprawe i podanie sma
dzięki za chęci ale jak ja robie to mi nie wychodzi ;D
#9
Gość_21977_*
Napisano 26.06.2012 14:36
#10
Napisano 26.06.2012 16:06
Ale jeszcze mam coś jak możesz
case 21: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}żeby to było tylko dla HUMANA
a
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty") give_item(id, "weapon_hegrenade")to tylko dla Zombie
i jak coś nie działa
case 20: {
show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
give_item(id,"Kevlar");
give_item(id, "Kevlar_100");
}Jak możesz dodaj to i craw podaj Otrzymujesz 50% większe DMG na 20-25 sec
Połowę mniejsza grawitacja
Dostajesz niewidzialność i nieśmiertelność na 10-15 sek
Zostajesz slapowany przez 15-30sek
Dostajesz przyśpieszenie na 10-15 sek
Dostajesz 5% szans na strzał ponad 1000dmg z każdej broni (przez całą rundę)
Nie możesz atakować przez 15-25 sek
Dostajesz 10% szansę na otrzymywanie 1 ap za każdy strzał w Ciebie (przez całą rundę)
Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 26.06.2012 16:09
#11
Napisano 26.06.2012 16:39
give_item(id,"Kevlar");
give_item(id, "Kevlar_100"); }
na to
set_user_armor ( id, 100 )
a żeby było na ct i dla tt to zrób tak
public ruletka_ct(id) {
switch(random_num(1, 15))
{
case 1:
{
a dla tt
public ruletka_tt(id) {
switch(random_num(1, 15))
{
case 1:
{
Użytkownik TheRock edytował ten post 26.06.2012 16:51
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












