Proszę o perki na:
1. Auto-BH
2.Poczwórny skok
Próbowałem przerobić klasę która by to miała ale nie działało
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prośba o kilka perków
Temat rozp.
MasterOfGames
, 23.06.2012 13:27
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.06.2012 13:27
#2
Napisano 23.06.2012 13:31
Masz i zoba czy dziala:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Auto Bh"; new const perk_desc[] = "Mozesz skakac"; new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_perk[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }
#3
Napisano 23.06.2012 14:37
łap
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Poczworny skok"; new const perk_desc[] = "Mozesz skakac"; new skoki[33]; new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "tiki"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; }
#4
Napisano 23.06.2012 16:04
1. U ciebie wykryłem już sam błędy, tutaj gracz będzie mógł zrobić 5x skok a nie 4x, widać że przerobiłeś po prostu klasy z generatora, a o to mi nie chodzi
#5
Napisano 23.06.2012 16:26
Nie bedzie mógł zrobić 5 skoków tylko 4 tak jak chciałem.
Jezeli jestes taki mądry to zrób sobie sam Perki powinienes sie cieszyc ze ktos ci chce pomóc
Jezeli jestes taki mądry to zrób sobie sam Perki powinienes sie cieszyc ze ktos ci chce pomóc
Jestem Nowy !!!
#7
Napisano 23.06.2012 19:02
Ja się cieszę że chcecie mi pomóc, ale jak w klasie używałem skoki[id] = 4 to gość miał 5x skok, a perki te nie działają
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych