←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prośba o kilka perków

MasterOfGames - zdjęcie MasterOfGames 23.06.2012

Proszę o perki na:
1. Auto-BH
2.Poczwórny skok

Próbowałem przerobić klasę która by to miała ale nie działało
Odpowiedz

MenJoJo - zdjęcie MenJoJo 23.06.2012

Masz i zoba czy dziala:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Auto Bh";
new const perk_desc[] = "Mozesz skakac";


new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

MenJoJo - zdjęcie MenJoJo 23.06.2012

łap



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Poczworny skok";
new const perk_desc[] = "Mozesz skakac";


new skoki[33];

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "tiki");

                cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 4;

return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

MasterOfGames - zdjęcie MasterOfGames 23.06.2012

1. U ciebie wykryłem już sam błędy, tutaj gracz będzie mógł zrobić 5x skok a nie 4x, widać że przerobiłeś po prostu klasy z generatora, a o to mi nie chodzi
Odpowiedz

gost11 - zdjęcie gost11 23.06.2012

Nie bedzie mógł zrobić 5 skoków tylko 4 tak jak chciałem.
Jezeli jestes taki mądry to zrób sobie sam Perki powinienes sie cieszyc ze ktos ci chce pomóc
Odpowiedz

MenJoJo - zdjęcie MenJoJo 23.06.2012

no właśnie , dobrze ci gest mówi .
Odpowiedz

MasterOfGames - zdjęcie MasterOfGames 23.06.2012

Ja się cieszę że chcecie mi pomóc, ale jak w klasie używałem skoki[id] = 4 to gość miał 5x skok, a perki te nie działają
Odpowiedz

MenJoJo - zdjęcie MenJoJo 23.06.2012

no to nwm co jest nie tak bo ja z perkami zbytnio nie robie tylko klasy.
Odpowiedz