Prośba o kilka perków
MasterOfGames
23.06.2012
Proszę o perki na:
1. Auto-BH
2.Poczwórny skok
Próbowałem przerobić klasę która by to miała ale nie działało
1. Auto-BH
2.Poczwórny skok
Próbowałem przerobić klasę która by to miała ale nie działało
MenJoJo
23.06.2012
Masz i zoba czy dziala:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Auto Bh"; new const perk_desc[] = "Mozesz skakac"; new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_perk[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }
MenJoJo
23.06.2012
łap
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Poczworny skok"; new const perk_desc[] = "Mozesz skakac"; new skoki[33]; new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "tiki"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; }
MasterOfGames
23.06.2012
1. U ciebie wykryłem już sam błędy, tutaj gracz będzie mógł zrobić 5x skok a nie 4x, widać że przerobiłeś po prostu klasy z generatora, a o to mi nie chodzi
gost11
23.06.2012
Nie bedzie mógł zrobić 5 skoków tylko 4 tak jak chciałem.
Jezeli jestes taki mądry to zrób sobie sam Perki powinienes sie cieszyc ze ktos ci chce pomóc
Jezeli jestes taki mądry to zrób sobie sam Perki powinienes sie cieszyc ze ktos ci chce pomóc
MasterOfGames
23.06.2012
Ja się cieszę że chcecie mi pomóc, ale jak w klasie używałem skoki[id] = 4 to gość miał 5x skok, a perki te nie działają
MenJoJo
23.06.2012
no to nwm co jest nie tak bo ja z perkami zbytnio nie robie tylko klasy.