witam poszukuje nazwy fireballa takiego co ma mag i inne klasy z góry dzięki
za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
modele
Temat rozp. Cumshooter, 22.06.2012 15:15
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.06.2012 15:15
#2
Napisano 22.06.2012 15:24
Model Fireballa to nic innego jak rakieta z "obwódką" Oto funkcja na Tworzenie.
public fb(id)
{
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short("sprites/zbeam4.spr")
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
Użytkownik CheQ edytował ten post 22.06.2012 15:24
#3
Napisano 22.06.2012 17:04
dobra a gdzie to wpisać np w wsparciu ogniowym bo jestem nowy w tych rzeczach i nie ogarniam za bardzo dla ciebie + oczywiście
Użytkownik Cumshooter edytował ten post 22.06.2012 17:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












