Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odliczanie do końca rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 20.06.2012 19:34

WItam :D
Mam problem z kodem, otóż "niby działa" ale po 1min od rozpoczęcia rundy wszystkich zabija (tak jak w kodzie) zamiast jak czas rundy wybije 0:00. Czas rundy mam ustawiony na 7min.
Co jest źle ?

    timer = get_pcvar_num(get_cvar_pointer("mp_roundtime")) * 60
set_task(1.0, "odliczanie", 123, _, _, "b")


public odliczanie() {
if(rundy% 7 != 6)
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 3.0)
if(-- timer > 0) {
if(timer < 11)
ShowSyncHudMsg(0, hud2, "Koniec zabawy za: %d", timer)
} else {
show_hudmessage(0, "Zabawa zakonczona!")

static players[32], num, i
get_players(players, num, "a")

for(i = 0; i < num; i++) {
if(!is_user_alive(players[i]) || !is_user_connected(players[i]))
return PLUGIN_CONTINUE

if(chowany && zywi > 1 && cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
client_cmd(players[i], "kill")

if(killday && zywi > 1 && cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
client_cmd(players[i], "kill")

if(zombie)
client_cmd(players[i], "kill")
}
remove_task(123)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 20.06.2012 19:45

To powinno Ci pomóc, dzięki temu możesz sprawdzić czas do końca rundy potem sprawdzić czy jest == 0 i wykonać owe funkcje. http://forums.allied...ead.php?t=87020
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 naXe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 20.06.2012 19:55

No okey, ale powiesz czemu akurat tamto a nie mój kod ? Co z nim jest źle ?

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.07.2012 12:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych