Mam pytanko co dodać aby po zmianie klasy zabijało tak jak to było kiedyś na Diablo ?
daję plusik

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.06.2012 18:09
Napisano 20.06.2012 19:33
Napisano 20.06.2012 19:37
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.")
if(klasa_gracza[id]) {
user_silentkill(id)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.")
}
Napisano 20.06.2012 20:12
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.")
zamień na:if(klasa_gracza[id]) {
user_silentkill(id)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.")
}
Napisano 20.06.2012 20:43
if(klasa_gracza[id]) {
user_silentkill(id)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.")
}
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych